FA-18-Operation Iraqi Freedom

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:33
FA-18-operation Iraqi Freedom

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/Cover-Image-1-620x394.jpg

Fly the F/A-18 Hornet Fighter/Attack Aircraft Over A Spectacular Satellite Image-based Iraqi Landscape.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/SCREEN00.jpg

Zo hier is dan de nieuwe reeks uit de bekende FA 18 (Hornet)

en ja wel het is NU tijd voor KICK SOME BA'ATH

Of terwijl die slag om IRAK'S FREEDOM is begonnen .

FEATURES:

* Beautiful and realistic satellite image-based terrain covering over 1000 square miles of Iraq, Kuwait, Iran and the Persian Gulf.

* Realistic simulation of the F/A-18 Hornet aircraft flight dynamics and instrumentation.

* Realistic carrier operations including carrier launches and landing using the Meatball and Instrument Landing System. Landing Signal Officer giving you voice progress reports and instructions during your carrier landings.

* Sophisticated enemy pilot and SAM site operator AI (artificial intelligence.)

* Beautiful atmospheric effects with the sun, clouds, fog and haze.

* Fully 3D cockpit with working instruments enhances the realistic feel.

* Use one of many preset armament loads for specialized missions or create your own.

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/GUI-Editor.jpg

* Multiplayer via the internet or LAN.

System requirements:

Windows® 98 / Me / 2000 / XP.
Processor: 1 GHz.
Available Hard Drive: 1.25 GB.
Video Card: 16 MB memory 3D, supporting the OpenGL® API.

Recommended:
Joystick
Video Card with 32 MB memory.

Hier wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/SCREEN02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/SCREEN21.jpg

Afbeeldingslocatie: http://server2.fs2002.com/uploaded_images/SCREEN40.jpg

Hier voor de site en meer info.

http://www.operation-iraqi-freedom.us/index.html

Hier voor een rollingdemo

http://66.159.17.22/OIF-Replay-Setup.exe

(ik zal zo verder verslag uit brengen van het spel , en eigen foto's)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

ik heb daar onlangs, een techdemo ofzo van gezien, ik hoop dat de gameplay beter is dan de grafics! :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
is dit een sim, of kan een arcade piloot hier ook mee overweg? :P

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:33
Crash-Override schreef op 19 July 2003 @ 21:42:
is dit een sim, of kan een arcade piloot hier ook mee overweg? :P
NEE dat zeker niet hier moet je echt weten wat je moet doen .
het is zekers geen arcade.

Maar even wat anders ik heb hem net geinstalleerd en kreeg het spel lopend maar hij sloeg tijdens een mission vast .

en ik moest hem resetten , maar daarna waren mijn video drivers gaar

kijk het even aan anders morgen even en formatje

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
:( nog steeds geen leuke arcade flightgame dus
vind dat die er toch wel eens een keer moet komen :P

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Arcade hoort niet bij vliegen. Ik hoop dat je alle knopjes kunt gebruiken ? :)

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Crash-Override schreef op 19 July 2003 @ 22:18:
:( nog steeds geen leuke arcade flightgame dus
vind dat die er toch wel eens een keer moet komen :P
hoezo, crimson skies schopt nog kont :)

tampert, kriminalpolizei

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:05

steveman

Comfortabel ten onder

dat wordt ff de demo checken!

is dit nou de F/A 18 C of E ?

met de E kun je meer wapentjes onder je vleugel hangen :)

nou dat vind ik nou niet echt indrukwekkend :(

[ Voor 17% gewijzigd door steveman op 20-07-2003 00:07 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:50
Te zien aan de graphics (relatief eenvoudig) zou dit spel wel eens erg lekker kunnen lopen en dus het mogelijke tekort op grafisch gebied weer goedmaken in gameplay!

De laatste jaren zijn er weinig van dit games gemaakt dus ik heb er wel zin in!

Verwijderd

Ik kan niet met mijn muis en ook niet met mijn joystick sturen, heel vervelend. :Y)

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 13:48
Ach, opnieuw een weerzien met dit spel :)

Treurig dat Graphic Simulations dit spel opnieuw durft uit te brengen. Misschien met nieuwe missies dit keer? Dit is dus gewoon een opnieuw geupdate versie van F/A 18 Hornet, een spel dat zijn oorsprong heeft op de Mac in 1994, gevolgd werd door versie 2.0 in 1996, 3.0 in 1998 en toen ook een PC versie kreeg. Het kreeg ook een add-on voor versie 2.0, Hornet Korea, die later voor zowel Mac als PC stand-alone werd uitgebracht. Weer nieuwe versies brachten eerst glide support, later onder een andere naam en uitgever ook OpenGL support. Ironisch genoeg bleven de missies elke keer hetzelfde. Een editor werd toegevoegd, maar veel nieuws bracht het niet. Interessant is dat de avionica vrijwel ongewijzigd zijn sinds versie 2.0 (inmiddels 7 jaar oud).

Kunnen jullie het nog volgen? Dit is een OUD spel onder een nieuwe naam. De hamvraag: is het de moeite waard? Voor 30 dollar is dit natuurlijk afzetterij, tenzij er echt nieuwe dingen zijn toegevoegd (van wat ik er van zie betwijfel ik het hoewel het grafisch iets beter lijkt dan de vorige OpenGL versie). Het was vroeger een goed spel, het is nog steeds makkelijk om in te komen. Definitely NOT arcade, een beetje op het niveau van Jane's USAF als dat nog iemand wat zegt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Leader98
Als de avionica 7 jaar geleden goed was (zelf geen ervaring) dan hoeft er wat mij betreft weinig gewijzigd te worden.
Verder is de markt voor de serieuzere FS niet echt groot dus kan ik wel begrijpen dat er geen grote bedragen in de ontwikkeling van nieuwe software worden gestoken...

Ik hoop er vanavond mee aan de slag te gaan. Dan zal ik mijn menig over de gameplay en wellicht wat screenshots posten.

• Dr. Strangelove
Wat is goed? Het is niet het realisme dat je in Flanker 2.5 of Falcon 4 vindt. Daarentegen is juist dat simplisme voor sommige mensen erg aantrekkelijk, omdat ze geen 8 handelingen willen verrichten om een bom te gooien. Ik vond en vind het een leuk spel, maar het is bedenkelijk dat hetzelfde spel steeds weer opnieuw voor een fors bedrag wordt uitgebracht.

• Leader98
OK, Dr Strangelove heeft gelijk. Het gaat inderdaad om een antiek spel in een nieuwe doos. De kaart is inderdaad als een sattelietfoto maar dan ook niet meer dan dat, bijna geheel zo plat als een dubbeltje met op een spaarzaam aantal lokaties wat gebouwen in blokkendoosvorm.
Verder wel veel knopjes ed en het vliegen gaat prima maar vandaag de dag kunnen we toch wel iets meer verwachten van een leuke FS.

• Dr. Strangelove
Gevonden: een paar jaar terug als F/A-18 Precision Strike Fighter uitgebracht met OpenGl ondersteuning. Net weer even gespeeld, het speelt nog net zo als v1.0 uit 1994 :) Graphics zijn wel erg achterhaald, het is gewoon versie 3.0, met wat textures eroverheen. Eigenlijk is alleen de F18 een beetje om aan te zien, het andere materieel moet het doen zonder textures maar met shaded polygonen :)

Pagina: 1