Verwijderd

Topicstarter
Hi!

Ik ben hier om mijn coole gadget te promoten.

Ik heb een txt document en daarin save ik altijd links die ik occasioneel nodig heb. Als ik dan later weer denk 'hoe heette die site' dan kijk ik - je raad het al - in me linkblok. Is dit een cool id of vinden jullie dit maar niks?

Verwijderd

Slotje -_-;;

edit: sorry 3DirkFX, maar ik vind het een beetje een loos idee, favorieten doet precies hetzelfde, en kicken is idd niet zo netjes :+

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 20:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
? Leuk dat je dat maar zo buldert hoor maar er zijn ook nog mensen die iets serieus te melden hebben op dit forum :(

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09-2025

melvie

Retro Icon

Daar heb ik zelf toch favorieten voor, als je dat netjes in mappen opslaat is het ook vrij overzichtelijk..

Maar ach ieder zijn manier natuurlijk...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10
zoiets heet je 'favorites', of favorieten als je een nederlandse windows heb...

[ Voor 55% gewijzigd door Icey op 19-07-2003 20:52 ]

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 20:45:
Hi!

Ik ben hier om mijn coole gadget te promoten.

Ik heb een txt document en daarin save ik altijd links die ik occasioneel nodig heb. Als ik dan later weer denk 'hoe heette die site' dan kijk ik - je raad het al - in me linkblok. Is dit een cool id of vinden jullie dit maar niks?
Eerlijk antwoord (uit de twee keuzes die je ons geeft): ik vind het niks

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Goed idee man!!

Ik heb alleen 1 probleempje, hoe doe jij dat nou met dubbelklikken op zo'n link? want als ik dat probeer word er geen nieuw window geopend. :( volgens mij is dat een bug van Notepad ofzo

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar waltor vroeg er duidelijk om ik heb toch het recht om me te verdedigen? Nou ja ik zal het niet meer doen sorry hoor :'(

en ja favorieten is inderdaad bijna hetzelfde maar mijn linkblok heeft meer een 'ff gebruiken en dan weer wegdoen' karakter en favorieten staat wat definitiever en als er veel in staat dan kun je door de bomen het bos niet meer zien .

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 20:51:
Ja maar waltor vroeg er duidelijk om ik heb toch het recht om me te verdedigen? Nou ja ik zal het niet meer doen sorry hoor :'(

en ja favorieten is inderdaad bijna hetzelfde maar mijn linkblok heeft meer een 'ff gebruiken en dan weer wegdoen' karakter en favorieten staat wat definitiever en als er veel in staat dan kun je door de bomen het bos niet meer zien .
maak een par mapjes aan in je favorieten

Mapje

games, techrelated, school...

en school verdeel je weer oinder in wiskunde en engels en nederl....

overzicht moet je maken ;)

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

Shade

GuRa

Wat is een par?

Edit:

Oh jah, sorry ik heb te lang inde zon gelegen 8)

:>

[ Voor 71% gewijzigd door Shade op 19-07-2003 20:57 ]

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09-2025

melvie

Retro Icon

Wat dacht je van paar... ;)

Verwijderd

Een paar wat?

Verwijderd

Topicstarter
Ja hallo euhm ik weet niet of jullie het weten maar zo gaat dit topic dus zo op slot :/

Alleen serieuze reacties plz ik wil weten of mijn linkblok aanslaat of niet. Bedankt :)

Verwijderd

Een paar linkblocks, voor meerdere categoriën. Toch best handig, ik ga het ook maar eens testen _o_

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 21:00 ]

Verwijderd

Ahjah 8)7 ... ik zag effe door de bomen het bos niet meer :) ...

ik heb ook meteen een idee voor m'n mp3 collectie gekregen door dit topic... een mp3blok!
daar kun je dan al je favoriete nummers inzetten met daarbij de map waar ze staan, zodat je die makkelijk kunt opzoeken als je een specifiek nummer zoekt!! Echt superhandig man!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Meneer de topicstarter krijgt een waarschuwing voor deze onzintopic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.