Ik heb sinds een tijdje 2 monitoren aan mijn pc's.... Had nooit een probleem werkte prima....
Totdat ik nieuwe Nvidia Drivers geinstalleerd had.
Ik heb 2 monitoren:
Hitachi CML174SXW (DVI) (Primaire monitor)
IIYama S900MT1 (Normale VGA aansluiting) (Secondaire monitor)
Deze zijn beide verbonden met mijn Geforce 4 Ti4600.
Het probleem is dat na de update de primaire monitor volgens het display programma van XP het nummer 2 heeft gekregen en de secudaire monitor nummer 1.
Sommige spelletjes pakken de primaire monitor.... Werkt prima.... Andere spellen nemen het eerste scherm. Wat dus problemen geeft. Ik wil namelijk GEEN spellen op mijn 2de monitor spelen.
Spellen zoals Medal of Honor blijven grijs. Tijdelijk uitzetten van de secondaire monitor helpt maar enkele spellen blijven problemen geven.
Ik heb het register afgezocht naar een key die het mogelijk maakt om simpel de
schermen om te wisselen. Geen succes.... Ik heb ook al geprobeerd om de 2de monitor er af te halen en Nvidia drivers op nieuw te installeren..... Maar ondanks dat ik alles verwijder blijft Windows XP mijn Hitachi scherm op 2 zetten.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen ?
Totdat ik nieuwe Nvidia Drivers geinstalleerd had.
Ik heb 2 monitoren:
Hitachi CML174SXW (DVI) (Primaire monitor)
IIYama S900MT1 (Normale VGA aansluiting) (Secondaire monitor)
Deze zijn beide verbonden met mijn Geforce 4 Ti4600.
Het probleem is dat na de update de primaire monitor volgens het display programma van XP het nummer 2 heeft gekregen en de secudaire monitor nummer 1.
Sommige spelletjes pakken de primaire monitor.... Werkt prima.... Andere spellen nemen het eerste scherm. Wat dus problemen geeft. Ik wil namelijk GEEN spellen op mijn 2de monitor spelen.
Spellen zoals Medal of Honor blijven grijs. Tijdelijk uitzetten van de secondaire monitor helpt maar enkele spellen blijven problemen geven.
Ik heb het register afgezocht naar een key die het mogelijk maakt om simpel de
schermen om te wisselen. Geen succes.... Ik heb ook al geprobeerd om de 2de monitor er af te halen en Nvidia drivers op nieuw te installeren..... Maar ondanks dat ik alles verwijder blijft Windows XP mijn Hitachi scherm op 2 zetten.
Weet iemand hoe ik dit kan aanpassen ?