1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ja, ik zal gewoon even testen. Even in verschillende kwaliteiten foto's maken (en dan niet vergeten welke welke was
Dit is een 2 MP camera en kan dus foto's maken van 1200x1600. Op de site van verschillende fotoshops staat dat voor foto's van 20 bij 30 cm je minimaal een resolutie van 1200x1600 moet hebben. Heeft iemand ervaring daarmee? Zijn deze foto's goed?
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
ik heb zelf al heel wat pics in 1600x1200 laten afdrukken op 15x21cm! ziet er crystalclear uit, en er zat zelfs wat zelf-getekende 3d zut bijGalois schreef op 21 juli 2003 @ 23:27:
Ja, dat weet ik... Maar aangezien de site van de fotoshops aangeven dan het minimum 1600x1200 is, vroeg ik mij af of iemand ervaring daarmee had en of het mooi is of niet.
(kan ook zijn dat wij natuurlijk gewoon super afdrukken maken
-edit: oh je wilt naar 20x30? tja, da's even proberen he
[ Voor 6% gewijzigd door BaRF op 22-07-2003 08:21 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Nee, het is niet dat ik het persé wil of zo. Meer uit nieuwsgierigheid. Ik ben nu foto's aan het maken op 1600x1200 in fine modus en daar kies ik er een stuk of 20 uit en die ga ik dan afdrukken. Kijken of ik tevreden benBaRF schreef op 22 July 2003 @ 08:20:
[...]
ik heb zelf al heel wat pics in 1600x1200 laten afdrukken op 15x21cm! ziet er crystalclear uit, en er zat zelfs wat zelf-getekende 3d zut bij
(kan ook zijn dat wij natuurlijk gewoon super afdrukken maken/spam hehe)
-edit: oh je wilt naar 20x30? tja, da's even proberen he