Toon posts:

installatieprobleem wireless netwerkkaart...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
splinternieuwe asus laptop met alles drop en dran, behalve wireless netwerkkaart want die had ik nog liggen. Kaartje erin, boel installeren en dan begint het lange wachten....na een uur is ie nog bezig, ook na meerdere keren proberen.

what to do?

specs:

asus laptop met 512 mb ram, windows xp, vaste netwerkkaart (werkende adsl verbinding op deze kaart). Verder is de laptop nog helemaal clean. Installeren van wireless netwerkkaart wil dus niet lukken....

schip

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juli 2003 @ 17:39:
splinternieuwe asus laptop met alles drop en dran, behalve wireless netwerkkaart want die had ik nog liggen. Kaartje erin, boel installeren en dan begint het lange wachten....na een uur is ie nog bezig, ook na meerdere keren proberen.

what to do?

specs:

asus laptop met 512 mb ram, windows xp, vaste netwerkkaart (werkende adsl verbinding op deze kaart). Verder is de laptop nog helemaal clean. Installeren van wireless netwerkkaart wil dus niet lukken....

schip
Waar wacht je dan op???

Op een router, op weet ik veel, je mag wel iets meer vertellen... 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Waar wacht ik op??? Op het afronden van de installatie wat maar niet wil lukken. Wat heeft dit met een router te maken als ik de software voor de wireless netwerkkaart niet eens geinstalleerd krijg? Vraag is dus of iemand suggesties heeft waardoor de installatie wel op een normale manier verloopt en ook wordt voltooid...

Verwijderd

Met "boel installeren" zul je de bijbehorende cardmanagement software bedoelen zekers?
Wordt de kaart zelf wel herkent, en kun je de driver installeren van die kaart? (indien XP hem niet automatisch herkent)

• frankvdtillaart
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 07:42
Probeer eens om die kaart er pas in te stoppen NA dat je de boel hebt geinstalleerd. Ik durf bijna de zweren dat 't in de gebruikershandleiding zo staat (zo staat 't tegenwoordig overal in, plug & play is ver te zoeken)

Happy Blessings <3

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

RedSoniq schreef op 20 July 2003 @ 10:49:
Probeer eens om die kaart er pas in te stoppen NA dat je de boel hebt geinstalleerd. Ik durf bijna de zweren dat 't in de gebruikershandleiding zo staat (zo staat 't tegenwoordig overal in, plug & play is ver te zoeken)
Dat had ik inderdaad ook, werkte pas nadat de software geinstalleerd was en toen pas het kaartje erin.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Topicstarter
Jawohl! Het is gelukt. Nu heb ik dus een werkend adsl modem waar ik verbinding had met laptop via vaste kabel. Nu zit mijn wireless ook geinstalleerd op de laptop. Fungeert mijn wireless accesspoint nu als router? En hoe stel ik hem in? PPoe, tcpip....er staat van alles, maar in de handleiding is weinig te vinden.....en ik heb er duidelijk weinig verstand van.
Pagina: 1