Ik heb een buffalo WLI-PCM-L11GP voor airstation netwerk in een WLI-PCI-OP zitten.
De eerste keer toen ik me pc in elkaar stak heb ik dat gedaan zonder acpi support in winxp en werkte me kaartje perfect. Nu ik me bios geflashed heb, heb ik winxp opnieuw geinstalleerd met acpi. Nu wilt dat kaartje niet meer werken !
In device manager zie ik altijd: "Code 12 error" "Cannot find enough recources"
winhelp zegt dat ik andere devices moet uitschakelen. Ik heb al alle mogelijke devices uitgeschakelt (alle build in stuff van me moederbord, men audigy uit me bak gehaald, com poorten gedisabled) en niets helpt. Ook in safe mode doet hij het niet.
Kheb ook al laatste drivers voor kaartje geinstalleerd.
En ik heb windows met acpi nodig anders doen men usb poorten het niet.
Iemand een ideetje ?
De eerste keer toen ik me pc in elkaar stak heb ik dat gedaan zonder acpi support in winxp en werkte me kaartje perfect. Nu ik me bios geflashed heb, heb ik winxp opnieuw geinstalleerd met acpi. Nu wilt dat kaartje niet meer werken !
In device manager zie ik altijd: "Code 12 error" "Cannot find enough recources"
winhelp zegt dat ik andere devices moet uitschakelen. Ik heb al alle mogelijke devices uitgeschakelt (alle build in stuff van me moederbord, men audigy uit me bak gehaald, com poorten gedisabled) en niets helpt. Ook in safe mode doet hij het niet.
Kheb ook al laatste drivers voor kaartje geinstalleerd.
En ik heb windows met acpi nodig anders doen men usb poorten het niet.
Iemand een ideetje ?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 17:06 ]