Omdat mn vorige topic een slotje kreeg, omdat er werd aangenomen dat ik de array fout had en dat ik het wel zou kunnen oplossen wat me dus niet lukte plaats ik hier voor het laatst mn nieuwe vraag. Ik ben er niet uitgekomen met php manual en verschillende boekwerken die ik heb.
Het probleem:
$files heeft de waarde 'Array' en is dus niet goed, het moet de naam van een file bevatten, zelf ben ik al enige tijd bezig om het uit te vogelen en kom er echt niet uit, wellicht iemand die een oplossing heeft of kan zeggen wat ik fout doe?
Het probleem:
$files heeft de waarde 'Array' en is dus niet goed, het moet de naam van een file bevatten, zelf ben ik al enige tijd bezig om het uit te vogelen en kom er echt niet uit, wellicht iemand die een oplossing heeft of kan zeggen wat ik fout doe?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| $files = array(); while ($file = readdir($dir)) { $localpath = $dirpath.$file; if (is_file($localpath)) { $key = filemtime($localpath).md5($file); $files[$key] = $file; } } krsort($files); while($count <= count($files)){ if (($count >= $min) AND ($count <= $max)){ $file = $files[$count]; echo $files; //waarde array is dus niet goed echo $count; //waarde getal is dus goed echo $file; //leeg |