Kheb al een aantal topic doorgespit en gekeken op mijn DVD speler (denon 900) DVD+R(w) kan afspelen (wat mogelijk is dus) maar ik snap er nix van.
Ik wil een backup maken van The Transporter. Ik heb dus een Philips DVD+R van 4.7Gb gebruikt. Daarop heb ik 2 mappen aangemaakt namelijk VIDEO_TS en AUDIO_TS. De laatste blijft leeg en in VIDEO_TS heb ik alle bestanden gezet die ik met DVD-Shrink van mijn dvd schijfie heb gehaald nl:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB
Eenmaal klaar met branden (met Easy CD creator 5.3.4 op een NEC DVD-R(W) ND1100-a) stop ik de schijf in mijn Denon 900 DVD Speler.
na enkele seconden krijg ik deze melding:
"Disc Error: Playback feature may not be available on this disc. Please eject the disc"
Ook op mijn Pioneer 434 speelt de DVD niet af. Op mijn computer weer wel.
Kheb ook al een Nashua dvd geprobeert maar het mag niet baten.
Heb ik iets verkeerd gedaan of.....?
alvast bedankt voor reactiez
Ik wil een backup maken van The Transporter. Ik heb dus een Philips DVD+R van 4.7Gb gebruikt. Daarop heb ik 2 mappen aangemaakt namelijk VIDEO_TS en AUDIO_TS. De laatste blijft leeg en in VIDEO_TS heb ik alle bestanden gezet die ik met DVD-Shrink van mijn dvd schijfie heb gehaald nl:
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VIDEO_TS.VOB
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_0.VOB
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB
VTS_01_4.VOB
Eenmaal klaar met branden (met Easy CD creator 5.3.4 op een NEC DVD-R(W) ND1100-a) stop ik de schijf in mijn Denon 900 DVD Speler.
na enkele seconden krijg ik deze melding:
"Disc Error: Playback feature may not be available on this disc. Please eject the disc"
Ook op mijn Pioneer 434 speelt de DVD niet af. Op mijn computer weer wel.
Kheb ook al een Nashua dvd geprobeert maar het mag niet baten.
Heb ik iets verkeerd gedaan of.....?
alvast bedankt voor reactiez
Steam: CatBearCow