Ik wou vandaag 3DS MAX 4 ff installeren, krijg ik een foutmelding dat windows installer niet gestart is. Dus heb ik bij Services gekeken, enja het was niet gestart. Dus ik klik op starten, met als gevolg dat het bestand niet gevonden kan worden. Via de eigenschappen ben ik er achtergekomen dat zoiets idd niet gevonden kan worden.
Hoe kan ik het pad veranderen?
Ik heb via de knowledge base van micro$choft Microsoft wel een paar dingen gevonden, maar werkte ook niet (moest een paar bestanden verwijderen en dan opnieuw installeren)
Wie kan me helpen??? (ben in een creative bui
)
Edit: Nu is het pad goed, maar staat er Toegand geweigerd als ik het wil starten

Dit is het pad: C:\Winnt\system32\msiexec.exe /V
Nu heb ik dit ingevoerd in de command prompt en ik krijg dan een foutmelding dat het een onjuiste functie is

Edit2: Ik heb de search al doorgenomen, en alle oplossingen geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. /uninstall en regserver opties geprobeerd, werkt ook niet
Ik heb via de knowledge base van micro$choft Microsoft wel een paar dingen gevonden, maar werkte ook niet (moest een paar bestanden verwijderen en dan opnieuw installeren)
Mod-break
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
Bron: Windows Operated Systems - Policy
Wie kan me helpen??? (ben in een creative bui
Edit: Nu is het pad goed, maar staat er Toegand geweigerd als ik het wil starten
Dit is het pad: C:\Winnt\system32\msiexec.exe /V
Nu heb ik dit ingevoerd in de command prompt en ik krijg dan een foutmelding dat het een onjuiste functie is
Edit2: Ik heb de search al doorgenomen, en alle oplossingen geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet. /uninstall en regserver opties geprobeerd, werkt ook niet
[ Voor 51% gewijzigd door momania op 19-07-2003 16:36 ]