gehackte speedtouch vraagt om inlognaam..

Pagina: 1
Acties:

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-07 21:38
hey, ik heb mijn speedtouch (al een tijd geleden) gecrackt naar een "pro"

hij deed het altijd fijn, enzo, en ik kon gewoon 10.0.0.138 intikken en de boel zetten zoals ik wilde.. maar nu niet meer :S
hij vraagt opeens om inloggen 8)7

nog nooit eerder gezien, weet iemand hoe ik hiervanaf kom, of wat mijn inlog naam is (en nee die verzin je niet zelf B) )

het w8woord heb ik al dankzij een generator ( http://www.bruring.com/nu...le=index&req=visit&lid=75 )

alvast bedankt

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Leeg laten bij username, en dan je pass invullen. Mocht je geen password erop gezet hebben, heeft iemand anders dat voor je gedaan ben ik bang >:)

Ey!! Macarena \o/

• CommanderKeen
keb nergens aan gezeten :S
(btw raz van q-net) :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:23
Volgens mij kon je het apparaatje helemaal resetten, zodat er geen password meer op staat. Dat leek een beetje op het resetten van een bios.

• CommanderKeen
hmja maar dan isty niet meer gehackt en die hack kan (ik spreek uit ervaring.. :( ) maar 1 keer....

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:01
dan isdie wel gehackt geloof ik en dat die hack maar 1x kan is onzin

ik geloof dat als je firewall van gehackte modem uitknalt die site vanaf internet berijkbaar, en zo hebben ze er een wachtwoord op gezet :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

ik geloof dat als je firewall van gehackte modem uitknalt die site vanaf internet berijkbaar, en zo hebben ze er een wachtwoord op gezet
Je kunt zowiezo altijd via internet bij je alcatel komen als je er geen wachtwoord opzet hoor. Alleen moet je dan natuurlijk je outside ip gebruiken
edit:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 18:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 18:10:
[...]

Je kunt zowiezo altijd via internet bij je alcatel komen als je er geen wachtwoord opzet hoor. Alleen moet je dan natuurlijk je outside ip gebruiken
edit:
Het is dan dus ook wel heel erg dom om de config vanaf de ext interface voor iedereen toegankelijk te maken (nofi)
En nee, het is niet altijd toegankelijk op je ext ip, je kunt dit namelijk via de ingebouwde firewall afschermen.

Als je je modem reset gaat hij idd terug naar de standaard firmware, hierna is dat ding weer gewoon terug te brengen naar een pro.
offtopic:
Het is btw wel nog steeds mijn mening dat als je een pro modem wilt hebben, dat je daar dan ook gewoon voor moet betalen.
Zo'n hack is leuk, maar die modems hebben vaak ook ineens een hoop 'vreemde' kwalen.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 18:57 ]

• RUFFNECK
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Outside IP? Ik heb m'n getweakte modem voor een router hangen, maar ik kom er met geen mogelijkheid bij. Niet met outside ip, niet met de oude 10.0.0.x ip, nada nix, en dan bedoel ik niet dat ik niet kan inloggen, maar ik kom niet eens bij een indexpagina ofzow (Page not found). Hoe komt dit??

• CommanderKeen
ehm wat ik niet begrijp is dat ik eerst wel 10.0.0.138 kon bereiken zonder w8 woord, en nu niet meer :S

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:23
Een wachtwoord komt er niet vanzelf op. Iemand zal het er dus op gezet moeten hebben. Heb je meerdere gebruikers van de router? Ga eens na of zij het niet gedaan hebben. Anders is een soort van reset de enige oplossing.

B.t.w. dat je een hack maar één keer kunt uitvoeren geloof ik echt niet in.

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 19 July 2003 @ 19:00:
Outside IP? Ik heb m'n getweakte modem voor een router hangen, maar ik kom er met geen mogelijkheid bij. Niet met outside ip, niet met de oude 10.0.0.x ip, nada nix, en dan bedoel ik niet dat ik niet kan inloggen, maar ik kom niet eens bij een indexpagina ofzow (Page not found). Hoe komt dit??
Je kan een (getweakt) Alcatel modem alleen rechtreeks vanaf een PC benaderen.
Je moet dus je modem even aan een netwerkkaart van een PC knopen en dan kan je het modem weer benaderen.
'k vraag me overigens af waarom je een Alcatel modem tweakt als je een router gebruikt.

• RUFFNECK
  • Laatst online: 29-05 14:20

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 20 July 2003 @ 14:01:
[...]

Je kan een (getweakt) Alcatel modem alleen rechtreeks vanaf een PC benaderen.
Je moet dus je modem even aan een netwerkkaart van een PC knopen en dan kan je het modem weer benaderen.
'k vraag me overigens af waarom je een Alcatel modem tweakt als je een router gebruikt.
Goeie vraag, maar ik heb dit bewust zo gedaan omdat ik helemaal niet van plan was men modem te tweaken en ik de router al had. Echter ging sommige downloadable content van Xbox Live niet en ik had gelezen dat de modem wel es de oorzaak kon zijn (ik had al poorten e.d. geprobeerd) en idd. Getweaked en alles ging weer. Ik weet niet waarom, maar het zij zo. Ik heb dan de routerfunctie (niet gedowntweaked) uitgezet en me router gewoon weer erachter gehangen.

Maar ontopic: Tis moeilijk te geloven dat je een getweakte modem alleen rechtstreeks kan benaderen. Ik had al wat topics gevonden hier op GoT erover, maar begreep het allemaal niet egt. (ok zo ontopic is dit eigenlijk niet, sorry)

[ Voor 3% gewijzigd door RUFFNECK op 20-07-2003 15:03 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

CommanderKeen schreef op 19 juli 2003 @ 15:49:
keb nergens aan gezeten :S
(btw raz van q-net) :)
offtopic:
QuakeNET? daar mag ik niet komen, zal een ander zijn denk ik >:)

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1