Ik zit met een probleem met mijn pendrive (64 mb versie). Ik krijg deze met geen mogelijkheid meer aan de praat. Hij ziet de pendrive nog wel, alleen hij zegt dat er nul bites aan data kan worden opgeslagen. Ook het formateren van de pendrive lukt niet meer. Ik weet niet wat er precies is fout gegaan, maar weet iemand of je zo'n ding nog kan flashen ofzoiets dat ik er in ieder geval weer mee kan werken????
Verwijderd
Ik ben bang dat hij echt overleden is en dat je er niks meer aan kunt doen. Heb je hem toevallig tijdens het lezen/schrijven eruit gehaald?
Volgens mij is dan echt dood. Want formateren is vaak de laaste oplossing.
Heb je hem geprobeerd in een andere pc en met FAT16/32 te formateren? Dat je het niet perongelijk hebt geprobeerd met NTFS.
Heb je hem geprobeerd in een andere pc en met FAT16/32 te formateren? Dat je het niet perongelijk hebt geprobeerd met NTFS.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Wat voor merk is je Pendrive?
Ik weet dat bij Disk-On-Key als je de files wist die er standaard opstaan om je documenten te beveiligen dat ie dan niks meer ziet, alleen nog het onbeveiligde gedeelte.
Ik weet dat bij Disk-On-Key als je de files wist die er standaard opstaan om je documenten te beveiligen dat ie dan niks meer ziet, alleen nog het onbeveiligde gedeelte.
Het merk is Pendrive www.pendrive.de. Ik heb hem er perongeluk ingelaten met het inbouwen van een nieuwe harddisk en met installeren en partitioneren. Ik heb nog even gekeken naar dat format verhaal maar dat kan alleen maar via FAT doen. Kon trouwens eerst toen die nog werkte wel fat32 dus ben bang dat het einde verhaal is.
Heb je dan niet perongeluk de pendrive gepartioneerd?
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Pagina: 1