[MOHAA] Links en rechts leunen?

Pagina: 1
Acties:

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Al een tijdje terug heb ik MOHAA uitgespeeld, maar ik ben inmiddels nog maar eens een keer aan het spel begonnen. Wat me nu eigenlijk pas opvalt is dat ik soms onwijs het links en rechts leunen (om een muur kijken dus) mis wat wel in MOHAA: Spearhead zit.

In de opties van MOHAA staat wel DM Lean left en right, maar die zijn blijkbaar alleen voor Deathmatch, want in de Single Player game werken deze toetsen dan dus niet.

Heeft iemand enig idee of MOHAA de optie uberhaupt bevat om links en rechts te leunen? Ik heb al de search door gespit en ben al op redelijk wat fansites geweest, maar ik kan niks vinden.

Profile

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 16:08
nee, dit gaat in MOH AA single player niet
alleen beschikbaar in multiplayer
(vind ik zelf ook een beetje raar, maar ok)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Topicstarter
Crash-Override schreef op 19 juli 2003 @ 14:47:
nee, dit gaat in MOH AA single player niet
alleen beschikbaar in multiplayer
(vind ik zelf ook een beetje raar, maar ok)
Dat is inderdaad heel erg vreemd :?. Hebben de makers niet echt over nagedacht moet ik eerlijk zeggen 8)7.

Profile

Verwijderd

Godjira schreef op 19 juli 2003 @ 14:48:
[...]

Dat is inderdaad heel erg vreemd :?. Hebben de makers niet echt over nagedacht moet ik eerlijk zeggen 8)7.
Mwah, waarschijnlijk iets met de AI. Als je dan een hoekje om zou leunen in SP dan is je werkelijke positie nog achter de hoek, dus ziet de AI je niet (en onderneemt geen actie), maar jij hem wel, en dat zou dan mischien wat makkelijk worden in SP.