Toon posts:

radmin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onder windows er een gaaf stuk software wat radmin heet. Draaien al aardig wat PC's op de zaak mee, zodat ik ze remote kan pesten... uh..beheren ;) Maar.... Gentoo en die exe van radmin gaan niet helemaal goed samen :) Ik heb via CrossOver Office al geprobeert, programma start wel, ik krijg netjes de andere kant te zien, maar het reageer niet op mijn muis en toetsenbordacties.

Is er een andere mogelijk of een andere proggie waarmee ik radmin pc's kan benaderen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is alleen RDP .... heb ik niks aan

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35
VNC.. Zijn veel ports van voor diverse OS-sen

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 10:01

Blaasvis

Cidora \o/

kijk is er biijvoorbeeld geen website van radmin..... op deze manier is het net een gokkast hoe moeten wij weten wat voor een protocol het gebruikt om over het netwerk systemen te beheren.
Persoonlijk verwacht ik niet dat er iets voor is maar zo kom je ook niet verder.
Om het dan kort te houden: MORE INPUT PLEASE

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kunt natuurlijk ook overwegen software te nemen die /wel/ crossplatform werkt in plaats van genoemde suggesties lomp af te wijzen..

Verwijderd

Topicstarter
blaasvis: www.radmin.nl
blaataaps: lomp afwijzen is niet aan de orde, evenmin andere software, er draaien teveel machines op radmin om zomaar even over te stappen. Het is misschien een overweging mits radmin echt niet kan op linux.

More input: Muis werkt inmiddels wel in Radmin onder Wine, keyboard nog niet.

Verwijderd

Ik heb radmin een tijdje terug geheel werkend gehad onder wine.
Het is dus mogelijk...

weet alleen niet meer welke versie ik had draaien van wine..

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 15:14 ]

• luc
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

luc

Stap gewoon globaal over op vnc, je kan vnc op de windows machines installeren via pushvnc. Hiermee heb je in een keer je hele netwerk op hetzelfde niveau. Tevens had je misschien beter van tevoren rekening kunnen houden met dit probleem..

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 01:32
Waarom neem je geen contact op met de makers van Remote Administrator? Het is een commercieel product dus je mag verwachten dat zij je vragen wel kunnen beantwoorden.

Verder weet ik niet hoeveel "te veel" computers zijn, maar het zou zomaar uit kunnen om in een dag of twee al die computers langs te gaan en de software te vervangen. (VNC installeren is nu niet echt ingewikkeld of langdurig.) Je bespaart je dan immers de moeite om op zoek te gaan naar een client die onder Linux werkt.
Pagina: 1