Toon posts:

kt7 met een amd 900

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een A-bit kt7 met een t-bird 900MHz. Probleem is dat de processor volgens de bios 46 graden word. Het plakkertje onder de koeler is er al vanaf en heb al verschillende koelers geprobeerd. Hij blijft heel erg warm worden. Hij is zo onstabiel dat het installeren van wat dan ook niet gaat.

Kan het zijn dat de processor kapot is of wordt hij gewoon te warm???

Gaarne jullie antwoord.

Verwijderd

Hoe warm is heel erg warm? 46 is niet heel erg warm.
Wat is je voltage?
Heb je de temperatuursensor niet te ver verbogen zodat ie de cpu niet meer raakt?

Als je een Spire Orb hebt: BEIDE stickertjes eraf?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
46 graden is echt niet te warm hoor... zo;n ding mag 80graden worden ofzo... heb je wel een 300W voeding in je computer... misschien OS opnieuw installeren??????

Verwijderd

Hmmm, Hoe heet wordt je Thunderbird stressed? Die van mij is idle rond de 40 graden, en stressed bijna 80-100 graden. (Te heet dus)

Krankzinnig is het. Als ik de koe }:O aanzet is de proc binnen 30 seconden 70-80 graden, en als ik em uit zet, daalt de temperatuur met 10 graden per seconde. Slaat nergens op :?

Ik ga dr nu een andere koeler opzetten in de hoop dat het daarna goed is, als dit niet het geval is, gaat het boeltje terug naar mn leverancier...

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Indferdaad, da's niks, 46 graden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)