Heb een probleem met me sessies, op een of andere manier willen ze me niet ingelogd houden. Jullie zullen wel denken, oh weer een topic hier over, want het is normaal gesproken erg makkelijk te doen. Staat zelfs in jullie faq hoe je 30 dagen ingelogd moet blijven. Helaas werkt dit niet helemaal. Als ik me browser sluit blijf ik wel gewoon ingelogd, ga ik rebooten, ben gewoon nog ingelogd, maar als ik me browser sluit, en de volgende morgen weer ga surfen, dan is me sessie verwijdert... en heb geen id waarom.
Uit jullie faq haalde ik deze code:
Hiermee wordt er een sessie geplaatst, en een cookie met de sessie waarde erin. Werkt perfect, mozilla cookie manager zegt zelfs dat me cookie 3 maanden geldig is. Op me site word nergens sessies of cookies verwijdert, of op false waarde gezet. Behalve op de logout pagina, maar daar komt ik nooit.
Ik hoop dat ik me probleem een beetje duidelijk heb uitgelegd, en dat iemand ziet wat ik fout doe, want ik zit met me handen in het haar.
Dit zijn me sessie instellingen, die volgensmij goed zijn.

EDIT: Kan het iets met 'Registered save handlers files user' temaken hebben? Want bij mij staat er mm mm mm mm achter, en dat komt niet vaak voor.
Uit jullie faq haalde ik deze code:
PHP:
Dit staat boven 'elke!' pagina van me site.1
2
3
4
5
| ob_start("ob_gzhandler"); session_set_cookie_params(30*24*60*60*3,"",".domein.nl"); session_start(); |
Hiermee wordt er een sessie geplaatst, en een cookie met de sessie waarde erin. Werkt perfect, mozilla cookie manager zegt zelfs dat me cookie 3 maanden geldig is. Op me site word nergens sessies of cookies verwijdert, of op false waarde gezet. Behalve op de logout pagina, maar daar komt ik nooit.
Ik hoop dat ik me probleem een beetje duidelijk heb uitgelegd, en dat iemand ziet wat ik fout doe, want ik zit met me handen in het haar.
Dit zijn me sessie instellingen, die volgensmij goed zijn.

EDIT: Kan het iets met 'Registered save handlers files user' temaken hebben? Want bij mij staat er mm mm mm mm achter, en dat komt niet vaak voor.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 13:58 ]