Toon posts:

[PHP]bb naar PHPNuke

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Laatste tijd ben ik bezig met het opzetten van een webserver voor ons daxteam. Vroeger gebruikte ik een statische site met een apart phpbb forum. Daar was al redelijk wat op gepost. Ben dan een tijdje geleden overgestapt naar Phpnuke. Nu, daarbij zit ook een phpbb forum. Ik geraak er echt niet uit hoe je de inhoud en vorm van het eerste forum naar het phpnukebb forum krijgt. De structuur van de database is namelijk anders, enz...

Iemand ervaring, raad?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 21:05

we_are_borg

You will Comply

Het is geen volledige PHPBB ze hebben het een en ander aangepast zodat het kon werken in PHPnuke. Ik heb gewoon zelf PHPBB er naarst geinstaleerd en die wordt binnen kort aangepast naar de kleuren van de hoofdsite.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-08 11:30
Op de site van de maker staan meestal ook wel scripts om een database om te bouwen. En anders mail je de makers ff. Zodat ze je kunnen vertellen welke tabellen je moet kopieeren.

LinkedIn - Collega worden?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
P&W is niet bedoeld voor support op 3rd party scripts & code. Het gaat hier om de problemen die coders ervaren bij het maken van code en het ontwerp daarvan, niet voor het installeren van een bepaald product.
Echter toch tips voor je :)
The hard way Probeer de datamodellen te achterhalen van beide versies. Kijk waar de verschillen zitten en hoe dit eventueel te converteren zal zijn. Dit is zwaar werk en werkt niet altijd
The easy way Vraag hulp aan de makers van PHPNuke op hun support forum. Zij zullen dit het beste weten.

Succes ermee

Dit topic is gesloten.