There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Verwijderd
Misschien ziet je virusscan iets over het hoofd
Toevallig als laatst iets gesaved naar een diskette ?Zym0tiC schreef op 19 July 2003 @ 16:00:
helaas alles staat te idle op 0%
No production networks were harmed during this posting
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Verwijderd
Het 'probleem' werd eigelijk 'opgelost' doordat ik d'r eens op heterdaad betrapte. Ach jah, zusjes....
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 16:54 ]
Hoe vaak is om de zoveel tijd? secondes? minuten?
OSA zou wel eens de boosdoener kunnen zijn, ik weet het niet zeker maar is dat niet een of andere indexing service van office? die gaat zoeken wat er in bepaalde bestanden staat? Als je dan iets op diskette hebt gesaved dan zou die wel eens kunnen gaan rammelen.
heb net met housscan gescand maar die vond ook niets.
mijn broertjes zijn het iig niet want die hebben niet zo'n timing gevoel
en wanneer ik in regedit ga zoeken naar A: gaat hij alle keys af waarin een A voorkomt, gek dat ie de : negeert
No production networks were harmed during this posting
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 16:52:
Ik heb ook eens zoiets gehad, maar dat was meer een opzettelijke irritatie-actie.Mijn diskettestation ging af en toe ook als een gek tekeer. Maar dat bleek later me zusje te zijn, die vanuit een ander systeem in het netwerk via de Explorer steeds mijn A-drive lag te benaderen; had ze kennelijk lol aan.
Het 'probleem' werd eigelijk 'opgelost' doordat ik d'r eens op heterdaad betrapte. Ach jah, zusjes....
zet in die andere comp ook een floppy van 3 euro, en gooi de share weer weg. ik vraag me trouwens überhaupt af waarom je een floppy shared
topicstarter: als er een floppy in je drive zit? hoe lang duurt het ratelen dan?
Verwijderd
Neuh... die share heeft zij aangezet. Ze had 't al helemaal gepland. Tis gewoon een irri kind soms.Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 18:25:
[...]
offtopic:
zet in die andere comp ook een floppy van 3 euro, en gooi de share weer weg. ik vraag me trouwens überhaupt af waarom je een floppy shared
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 19:10 ]
This footer is intentionally left blank
degene die de share had aangemaakt liep niet te kutten maar toen ik hem handmatig disconnecte hield het wel op