diskette station blijft zoeken

Pagina: 1
Acties:

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 12:34
om de zo veel tijd gaat iedere keer mijn diskette station ratelen.

Ik heb de search al gebruikt en heb snelkoppelingen uit Documenten gehaald in mijn startmenu.
Register opgesschoond met regcleaner.
Gekeken of er iets van office zoeken in opstarten stond maar daar staat alleen: "Microsoft Office" met als waarde: "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE" -b -l

Verder draai ik als AV Norman maar die update om 20:00 uur via een kabelverbinding. Dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.

* Zym0tiC is ten einde raad.

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35
zet even taakbeheer aan (ctrl+alt+delete) en als de diskette weer gaat ratelen kijk je welke in cpu hoeveelheid omhoog schiet. Dat is de kwaaddoener

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Zym0tiC
helaas alles staat te idle op 0%

Verwijderd

Draai eens op www.housecall.nl een online virusscan.
Misschien ziet je virusscan iets over het hoofd

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Zym0tiC schreef op 19 July 2003 @ 16:00:
helaas alles staat te idle op 0%
Toevallig als laatst iets gesaved naar een diskette ?

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
OM de hoeveel tijd is het precies? En is die tussentijd altijd even lang, ook als je helemaal niets met de PC doet?

No production networks were harmed during this posting

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heb je ook gezocht met regedit naar A: ? doe dat eens en kijk eens wat daar uit komt.

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Ik heb ook eens zoiets gehad, maar dat was meer een opzettelijke irritatie-actie. :P Mijn diskettestation ging af en toe ook als een gek tekeer. Maar dat bleek later me zusje te zijn, die vanuit een ander systeem in het netwerk via de Explorer steeds mijn A-drive lag te benaderen; had ze kennelijk lol aan. :z

Het 'probleem' werd eigelijk 'opgelost' doordat ik d'r eens op heterdaad betrapte. Ach jah, zusjes.... :O

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 16:54 ]

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-04 16:08

marshal

Reality beats fiction by far

Is het niet je virusscanner die gaat zoeken naar diskettes?? doet de mijne nl. ook.

Hoe vaak is om de zoveel tijd? secondes? minuten?

OSA zou wel eens de boosdoener kunnen zijn, ik weet het niet zeker maar is dat niet een of andere indexing service van office? die gaat zoeken wat er in bepaalde bestanden staat? Als je dan iets op diskette hebt gesaved dan zou die wel eens kunnen gaan rammelen.

• Zym0tiC
het is steeds om de 10 minuten 17:18 en 17:28 etc
heb net met housscan gescand maar die vond ook niets.
mijn broertjes zijn het iig niet want die hebben niet zo'n timing gevoel :P
en wanneer ik in regedit ga zoeken naar A: gaat hij alle keys af waarin een A voorkomt, gek dat ie de : negeert

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:53
Als je een floppy erin doet, komt er een bestand bij of af? Check eens de Event Viewer (als XP) op meldingen.

No production networks were harmed during this posting

• [Jules]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 16:04

[Jules]

Confusion in confusion

[rml][ Win2K AS] Diskdrive wordt af en toe benadert[/rml]

Misschien heb je last van hetzelfde euvel

Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.

Verwijderd

Gooi ff je diskdrive uit apparatenbeheer. Daarna rebooten waardoor 'ie vervolgens opnieuw word gedetecteerd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 16:52:
Ik heb ook eens zoiets gehad, maar dat was meer een opzettelijke irritatie-actie. :P Mijn diskettestation ging af en toe ook als een gek tekeer. Maar dat bleek later me zusje te zijn, die vanuit een ander systeem in het netwerk via de Explorer steeds mijn A-drive lag te benaderen; had ze kennelijk lol aan. :z

Het 'probleem' werd eigelijk 'opgelost' doordat ik d'r eens op heterdaad betrapte. Ach jah, zusjes.... :O
offtopic:
zet in die andere comp ook een floppy van 3 euro, en gooi de share weer weg. ik vraag me trouwens überhaupt af waarom je een floppy shared

topicstarter: als er een floppy in je drive zit? hoe lang duurt het ratelen dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 18:25:
[...]

offtopic:
zet in die andere comp ook een floppy van 3 euro, en gooi de share weer weg. ik vraag me trouwens überhaupt af waarom je een floppy shared
Neuh... die share heeft zij aangezet. Ze had 't al helemaal gepland. Tis gewoon een irri kind soms. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 19:10 ]

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 21:18

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Snelkoppeling op je desktop staan die naar A: wijst??

This footer is intentionally left blank

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

kijk eens naar je active sesions naar de a: share ook wel eens last van gehad op werk
degene die de share had aangemaakt liep niet te kutten maar toen ik hem handmatig disconnecte hield het wel op

Iperf

• Zym0tiC
zo als het er nu naar uitziet is het opgelost. Ik heb de diskette station uit apparaatbeheer gegooid opnieuw opgestart en tot nu toe geen geratel :*)

Pagina: 1