Lian Li trend

Pagina: 1
Acties:

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35
De kasten van Lian Li gaan als broodjes over de toonbank. Toch begrijp ik niet waarom Lian Li zo in trek is bij de tweakers, en ook de wannabe casemodders zijn vaak erg weg van deze kasten.

Wie kan mij het tegendeel bewijzen van waarom ze
a. niet erg futuristisch design hebben
b. enorm duur zijn
c. weinig extra's hebben

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02:27
A. Over de smaak valt te twisten, maar ik vind die lian li cases (alu) zeer :9~.
B. Als ze zeer geliefd zijn , zullen mensen er ook wel voor willen betalen ;).
C. Wat versta je onder extra's :? Als ik een kast koop, wil ik gewoon een kast met een voeding hebben, wat moet ik met 4 casefans kado :?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

a. Alu heeft blijkbaar nog altijd wat aparts, vergeleken bij standaard plaatstaal
b. voor dat geld krijg je ook wat,
c. zie dus hieronder

Features

# All-Aluminum
# Four USB Ports in the front of the case
# Four case fans included
# 3 position adjustable fan speed control
# Tooless removable front bezel
# Tooless removable side panels
# Bright blue LED's!
# Lots of space

Zie ook de Lian Li 70 review. Alu heeft gewoon stijl, en al die features maken het prima cases. Dat het dan wat kost, nemen veel tweakers blijkbaar voor lief :)

LinkedIn
Instagram

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

nog meer features:
# een removable mobo-tray aan toe.
# een standaard zeer goede airflow door de kast ( open wordt hij hier warmer dan dicht)
# standaard stoffilter voor de intakes

Van klussen krijg je grijze haren

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:35
en wat doet bijvoorbeeld de chieftec scorpio af van de lian li's?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Het is gewoon de degelijkheid en de uitstraling van de alluminium .. voor mij dan :)

4015Wp west (Dordrecht)

• geforce666
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 14:55

geforce666

a.k.a Jan (nl)

ik heb de PC-75 (window standaard erin)
-ik vindt lekker dat je een zee van ruimte hebt
-en je hebt ruimte voor (eventueel) 2 voedingen
-en onderin heb je ook nog zo'n rekje voor HDD's
-en dat aluminium ziet er gewoon mooi uit

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 12:15

Stoney3K

Flatsehats!

De Lian Li trend is eigenlijk begonnen met het feit: "Alu heeft meer warmtegeleiding en is lichter", en zou dus bij moeten dragen aan de koelheid/stilheid van je systeem. Nou, de meesten van ons hebben een assortiment van casefans waar je niet goed van wordt, maar Lian Li is nog altijd in trek omdat ook het inbouwgemak van de Lian Li kasten top is. De meeste onderdelen zitten vast met thumbscrews. Daar komt nog eens bij dat (voor de meesten van ons dan ;)) het zilvergrijze, glanzende aluminium een lust is voor het oog. Het voorfront is strak afgewerkt en bevat geen frutsels en tierelantijnen. En sinds aluminium een stuk zachter is dan plaatstaal is het voor de wannabe casemodders een wannahave omdat je dan minder dremelwieltjes verslijt :P

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 15:02
Waar kan ik een data sheet over deze kast vinden (ben info voor m'n eigen kast aan het zoeken :P)?

[ Voor 34% gewijzigd door Brickman op 19-07-2003 17:32 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 16:49
Reden dat ik er een heb (PC-62) is
a) omdat hij extra diep is, kan zelfs een EATX bord in. Heerlijk ruim om in te werken dus
b) hij lekker licht is (merk je écht)
c) omdat hij erg goed afgewerkt is (thumbscrews, removable mobo tray etc.)
d) de disken helemaal onderin zitten (vind ik persoonlijk ideaal i.v.m. de bekabeling)
d) hij er gewoon cool uitziet :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Ik heb begin deze week een PC-60 gekocht, eigenlijk om dezelfde reden als Abbadon. :)

Het is de eerste keer dat ik zoveel uitgegeven heb aan een kast.. maar tijdens het in elkaar zetten van mijn nieuwe computer heb ik duidelijk gemerkt dat het wel een stuk kwaliteit is met details waar over nagedacht is.

Afwerking is perfect, cooling is ook standaard al behoorlijk goed..en het design is ook super! :P

"Design, maar niet TE 'schreeuwerig'".

Onder de PC behuizingen een beetje wat Aston Martin (DB4 & DB7 :P) heeft/is voor auto's ;)

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Heb net een 2e hands pc-35 gekocht. Heeft toch echt wel bijzonder veel features. Daarnaast klein en alu. Qua design, ja daar valt over te twisten. Review:

http://www.ocia.net/reviews/pc35/pc35.shtml

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik denk dat ze zo intressant zijn door het enorm strakke desing, ik zou er zelf niet zo snel 1 kopen maar ik kan me wel goed voorstellen dat ie het zo goed doet
Pagina: 1