Sweex USB WLAN LC100020 bezitters

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:27
Na een lange levertijd is deze adapter >eindelijk< bij een vriend van me binnengekomen, die heeft het zonder CD en doos naar me doorgestuurd (vakantie=thuis wonen=100km verderop).

Nu heb ik op Internet de drivers opgezocht, echter die van op de Sweex site krijg ik maar niet aan de praat: ze horenn volgens Windows XP niet bij mijn apparaatje. Als ik naar de bestandsnaam kijk van de driver dan kan dat ergens ook wel kloppen: daar staat LC100010 ipv 20. Het betreft http://sweex.nl/product.asp?pid=120 , een nieuw model denk ik (die ik had besteld zag er heel anders uit) waardoor de drivers nog niet online staan.

Heeft iemand dit apparaatje, en daarmee dus voor mij de drivers van de CD heeft (die schijnen wel te werken)? Google/Altavista/etc levert letterlijk niks op, en ik wil toch wel gebruik gaan maken van m'n wireless (mooi weer->tuin) :)

Sorry voor de driver request maar dit is voor mij noodzaak :D
De gast die het me heeft doorgestuurd is op vakantie...

• boelen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-06-2024
check je mail....

• rik
Boelen bedankt!!

Ik had al MSI drivers geinstalleerd maar sinds toen ging het helemaal de mist in. Nu werkt het prima!

Hoppa de tuin in nu :D

• rik
Wat een raar ding, m'n computer ziet 'm niet eens meer als ik hem erin steek :? Hij komt niet voor in mijn Apparaatbeheer en zoeken/refreshen op nieuwe hardware doet ook niks?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 13:35

OgWok

U.N.C.L.E.

Kheb de dezelfde Sweex en weet niet wat ik ervan moet vinden. In de kamer waar ook de WAP staat werkt tie goed, maar in de kamer ernaast met een afstand van een meter of 6 doet hij hij al niet meer.

Er gebeurt dan niets, ledje gaat niet aan en W98 vindt niets en installeert niets... :(
Gebruik ook een MSI Wlan Box (€ 30) en die doet het overal perfect, ook achter in de tuin (30m)

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 13:35

OgWok

U.N.C.L.E.

sorry verkeerde knop ....

[ Voor 96% gewijzigd door OgWok op 22-07-2003 14:42 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• rik
Hij lijkt het nu wel te doen, maar door een sp1 install over mijn wxp ben ik nu (weer :( ) mijn Network Connections kwijt.. Moet ik dus eerst oplossen alvorens ik kan gaan wlannen..

• rik
Na een reinstall werkt alles naar behoren, ondanks de kleine antenne werkt het apparaatje prima. Twee verdiepingen lager nog bereik in ieder geval :)

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 15:28

Stoney3K

Flatsehats!

* Stoney3K geeft een klein schopje

Ik heb de Sweex USB LC100010. Doordat dit model verouderd is geworden knikkert Sweex de drivers voor dit bordje (Atmel USB FastVNET / RFMD) van 't net af. Heeft iemand de drivers voor dit beestje nog? (CD?) Ben zelf namelijk de CD kwijt.

E-mail ze naar r.v.steenbergen@student.tue.nl

BVD!

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Pagina: 1