Ja, het is 3x niks. Ze kwamen hier installeren en ik met speedtest.nl en via de testserver van chello een test draaien:
Download 150k, upload 14.8k, dus ik zeg dat is niet de bedoeling. Dat heb ik al 4 jaar en nu kost hetzelfde 30 euro meer. Neem maar contact op met de klantenservice was het advies. Maar die 30 euro extra ga ik dus niet betalen.
Wie heeft er nog meer deze ervaring met Chello Plus?
Download 150k, upload 14.8k, dus ik zeg dat is niet de bedoeling. Dat heb ik al 4 jaar en nu kost hetzelfde 30 euro meer. Neem maar contact op met de klantenservice was het advies. Maar die 30 euro extra ga ik dus niet betalen.
Wie heeft er nog meer deze ervaring met Chello Plus?
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze de gegevens van de chello-testserver. Volgens uw informatie behoor ik met het zojuist aangeschafte chello-plus abonnement een 2x zo hoge snelheid halen, echter zoals
u ziet is mijn snelheid even hoog/laag als altijd. De monteur moest concluderen dat de snelheid inderdaad niet toegenomen was en zodoende heb ik die klacht ook direct vermeld
op het door mij te ondertekenen formulier. Volgens de monteur was aan deze kant echter wel alles in orde. Ik neem aan dat u dit probleem oplost want tot die tijd ga ik geen 30
euro per maand extra betalen voor een dienst die mij niet verleend wordt.
Met vriendelijke groet,
TE
Resultaten download test
Uitleg over deze resultaten vindt u hier
Behaalde download snelheid: 1007 Kbit/sec
125.9 KByte/sec
15.7 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid
Postcode 5614HS
IP adres 62.195.7.196
Tijdstip van de meting 2003-07-18 12:19:55
Tijdsduur van download
(minus tijd opvullen TCP buffer) 39.51 seconden
Bestandsgrootte
(minus TCP buffer) 4973 Kbytes
Client software Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)
K staat voor 1024. dus KByte is 1024, gelijk aan 8192 bits.
[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 19-11-2003 21:22 ]