Toon posts:

Runtime error Msiexec.dll bij verwijderen Norton *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw en heb enkele vraagjes.
Als ik m'n computer opstart krijg ik steeds een foutmelding dat die het bestand iamevent.dll niet kan vinden wat nodig is voor een programma te starten.
Ook als ik bv www.tweakers.net op de link naar dit forum klik dan opent er een nieuw venster maar dan komt er niks meer in. Het blijft gewoon staan.

En dit allemaal doordat ik norton firewall wilde up daten. Als ik die firewall opnieuw wil installeren zegt ie dat er een probleem is met windows installer. Heb windows al hergeinstalleerd. Ik gebruik windows 98. Dus kan norton niet opnieuw installeren.
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/zoner/fout.jpg
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik norton opnieuw wil installeren. Iemand heeft gezegd dat de installer van norton die van windows kapot heeft gemaakt ofzo.

Misschien iemand raad??

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

1. Topic titel voldoet niet zie: Windows Operated Systems - Policy stap 3
2. Wat voor versie Norton?
3. Probeer windows echt geheel opnieuw (Dus een format) want volgens mij heb je gewoon 98 over 98 heen gegooid.
4. Waarschijnlijk moet dit naar SA (Software Algemeen) heb al een modje geroepen.

en wat bedoel je met deze zin?
Heb windows al hergeinstalleerd. Ik gebruik windows 98. Dus kan norton niet opnieuw installeren.
Omdat je Windows 98 heb herinstalleerd kan je norton niet meer installeren? :? Is die Norton een CD of een download? Zo ja Download: Dat mag hier niet (Warez)

[ Voor 47% gewijzigd door Illegal_Alien op 19-07-2003 11:32 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Ok de topictitel kan ik niet meer veranderen, sorry daarvoor.
Norton Personal Firewall 2003 is het die ik opnieuw wilde installeren.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 11:30:
Ok de topictitel kan ik niet meer veranderen, sorry daarvoor.
Wordt als het goed is door een modje verandert heb geduld :)
Norton Personal Firewall 2003 is het die ik opnieuw wilde installeren.
Ok, de volgende keer zoveel mogelijk informatie in je startpost proppen :)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als er problemen zijn met Windows Installer, kun je kijken of je die opnieuw kunt installeren. Kijk hier even: Microsoft Windows Installer (Windows 95/98/Me) 2.0.

En verder kun je even zoeken of je iets kunt vinden op 'MSIEXEC' of 'iamevent' via de GoT-search of Google (of Google-groups). En ik pas je topictitel even aan, gelieve daar volgende keer aan te denken ;).

-> Software Algemeen.

Verwijderd

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 19 July 2003 @ 11:27:
1. Topic titel voldoet niet zie: Windows Operated Systems - Policy stap 3
2. Wat voor versie Norton?
3. Probeer windows echt geheel opnieuw (Dus een format) want volgens mij heb je gewoon 98 over 98 heen gegooid.
4. Waarschijnlijk moet dit naar SA (Software Algemeen) heb al een modje geroepen.

en wat bedoel je met deze zin?

[...]

Omdat je Windows 98 heb herinstalleerd kan je norton niet meer installeren? :? Is die Norton een CD of een download? Zo ja Download: Dat mag hier niet (Warez)
Met die zin bedoel ik dat ik norton niet meer kan installeren. Heb al geprobeerd om die windows installer opnieuw te installeren via de windows 98 CD maar hij werkt nog steeds niet. De Norton is een CD trouwens (geen kopie, origineel).
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/zoner/fout2.jpg
Deze foutmelding krijg ik als ik op windows installer klik.

Als ik die zoekfuncties gebruik krijg ik steeds het antwoord dat ik die msiexec.exe moet herinstalleren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 12:10 ]

Pagina: 1