Hoi,
ff aftrappen met specs:
Asus A7N8X Deluxe Mainboard
350 watt voeding.
Amd AXP 3000+
primary master: Western Digital Wd800BB @ Ata100 (MFD: aug 2002)
Primary slave: Lite-on 163d DVDrom @ Ata33
Secondairy Master: Aopen CDRW 4048A @ Ata33
Secondairy Slave: Western Digital WD800BB @ Ata100 (MFD: Sept 2002) (NOTE: in bracket. die zelden uit de kast komt)
ik heb het volgende probleem:
mijn 2de harddisk gaat dus vaak in staking als er een Read of Write actie uitgevoert moet worden
me hele pc hangt dus dan op zun klep 
ik heb al geprobeert:
andere voeding -> geen resultaat
harddisken omgewisselt van plaats -> crasched die nog
extended test van de Datalifeguard tool gedraait op bijde disken. bijde disken -> Error code 0000 = geen fouten
de rotte disk nog een ZEROFILL gegeven -> geen resultaat.
me ide config radikaal veranderd -> geen effect
nou dacht ik maby zit er een verror stuk opt einde van de disk ofzo dus alle data verscheept naar me andere pc. en alleen de map voor mn inkomende zooi terug gezet. en hopen dat t dan beter ging.. nee dus
is die disk nou rot? zo ja kan ik hem dan zo op RMA flikkeren? omdat DataLifeGuard tool geen error afgeeft maar er wel degelijk 1 is?
of heeft iemand hier nog een idee?
ff aftrappen met specs:
Asus A7N8X Deluxe Mainboard
350 watt voeding.
Amd AXP 3000+
primary master: Western Digital Wd800BB @ Ata100 (MFD: aug 2002)
Primary slave: Lite-on 163d DVDrom @ Ata33
Secondairy Master: Aopen CDRW 4048A @ Ata33
Secondairy Slave: Western Digital WD800BB @ Ata100 (MFD: Sept 2002) (NOTE: in bracket. die zelden uit de kast komt)
ik heb het volgende probleem:
mijn 2de harddisk gaat dus vaak in staking als er een Read of Write actie uitgevoert moet worden
ik heb al geprobeert:
andere voeding -> geen resultaat
harddisken omgewisselt van plaats -> crasched die nog
extended test van de Datalifeguard tool gedraait op bijde disken. bijde disken -> Error code 0000 = geen fouten
de rotte disk nog een ZEROFILL gegeven -> geen resultaat.
me ide config radikaal veranderd -> geen effect
nou dacht ik maby zit er een verror stuk opt einde van de disk ofzo dus alle data verscheept naar me andere pc. en alleen de map voor mn inkomende zooi terug gezet. en hopen dat t dan beter ging.. nee dus
is die disk nou rot? zo ja kan ik hem dan zo op RMA flikkeren? omdat DataLifeGuard tool geen error afgeeft maar er wel degelijk 1 is?
of heeft iemand hier nog een idee?