Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
edit:
wat wel mateloos irritant is is dat IE dat niet trekt alles op 1 pagina en dus loopt ie om de 10 seconden helemaal muurvast
maak ik er wel ?limit=300 ofzo van
[ Voor 68% gewijzigd door Toet3r op 19-07-2003 03:44 ]
Verwijderd
op een p4 2.4ghz met 512mb ddr lijkt me toch dat dat niet echt een probleem moet zijn. Denk toch dat het IE is omdat ie de laatse tijd toch beetje vaag loopt te doenVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 03:50:
IE trekt het best, maar je bak waarschijnlijk niet. Ik kan her hier prima draaien zou ik dat zo willen.
draai eens Spybot Search & Destroy want waarschijnlijk zitten er een paar leuke extra progjes in je IE tegenwoordigPluisje schreef op 19 juli 2003 @ 03:57:
[...]
op een p4 2.4ghz met 512mb ddr lijkt me toch dat dat niet echt een probleem moet zijn. Denk toch dat het IE is omdat ie de laatse tijd toch beetje vaag loopt te doen
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Verwijderd
Dat zou moeten kunnen ja, mits alles werkt zoals het hoort dusPluisje schreef op 19 July 2003 @ 03:57:
[...]
op een p4 2.4ghz met 512mb ddr lijkt me toch dat dat niet echt een probleem moet zijn. Denk toch dat het IE is omdat ie de laatse tijd toch beetje vaag loopt te doen
Dit topic is gesloten.
![]()