Toon posts:

Red alert Yuri revenge tournament

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yo gasten,

Ik wil graag een Red alert 2 Yuri revenge match houden met een aantal tweakers, Ik heb in princiepe maar 6/7 mensen nodig die mee willen doen maar meer mensen is altijd gezellig :). Als mijn pc en mijn verbinding het aankan dan gaan we een match met 8 personen tegelijk doen op een random map.

Ik ben van plan om een 2vs2vs2vs2 match te doen. Dat betekened dat je met 1 van de tweakers allied. Als de match is afgelopen vallen er 3 teams af en blijft er 1 over met 2 personen.

Deze 2 personen gaan dan in tegen elkaar in een duel. Als er meer dan 8 spelers meedoen 16 bijvoorbeeld dan blijven na die duelen 2 mensen over de een van de ene 8 en de andere van de andere 8 (als het er 16 zijn) Deze doen dan ook weer een match.

En als de winnaar bekend is lijkt me me nog wel kicken om erna een free for all te doen met 8 man :P

Zal graag willen dat we met Versie 1.000 spelen van Yuri revenge. Mensne die 1.001 hebben kunnen de versie downgraden. Want ik kan mijn versie niet upgraden........

Als iemand mee wil doen meld het hieronder de Datum staat nog niet vast. Die maken we samen zodat iedereen kan.

(btw het is mischien lullig maar graag geen mensen met telefoon connectie. Als er een telefoon connectie tussenzit heeft iedereen meestal een dubbel zo hoge ping dus vandaar)

Mensen die tot nu toe mee doen:

-Spikey Cloud

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

1 vraag, kun je beter dingen regelen dan jeroenmeloen met z´n ra2 tour?. zo jah ben je hier je 1e deel nemer, nick is: daves2hd contact. daves2hd@hotmail.com

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
daves2hd schreef op 19 July 2003 @ 01:27:
1 vraag, kun je beter dingen regelen dan jeroenmeloen met z´n ra2 tour?. zo jah ben je hier je 1e deel nemer, nick is: daves2hd contact. daves2hd@hotmail.com
Ik denk het wel... Ik ken Jeroen verder niet en heb niet dat tournament gevolgt dus ik weet het niet zeker. Ik weet wel dat als er genoeg mensen mee doen dat ik mijn best doe om alles zo goed mogelijk te regelen.

Spelers tot nu toe

-Spikey cloud
-daves2hd

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Lijkt me wel leuk om mee te doen. Ben wel redelijk goed in YR.