Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
In jouw voorbeeld: Hoe moet justify weten dat de ruimte tussen "Sigs at work" en "Pick-up Lines" opgerekt wordt en niet de spaties tussen de woorden zelf?
[ Voor 31% gewijzigd door mjax op 19-07-2003 09:17 ]
Hetzelfde geldt voor tables. Als je de cellen, (of netter nog, de <p> in die cellen) een width en text-align:justify; meegeeft moet het gaan. Zonder width=x px; of andere eenheid valt er niets uit te lijnen.
Verder is dit wel redelijke common knowledge, de beginselen van CSS.
Meer te lezen: http://www.w3schools.com/css/css_text.asp
[ Voor 12% gewijzigd door Willem op 19-07-2003 09:53 ]
Zie openingspost. De wordt ook uitgerekt.cutter schreef op 19 juli 2003 @ 09:09:
  non breaking space ipv _ zou kunnen werken
Zie voorbeeld met de underscores. Alleen wil ik die underscores vervangen door iets onzichtbaars of het hete "Sigs at work" omsluiten door een tag die het als eenheid houdt. Dat is nu juist de uitdaging.Ik snap niet helemaal wat je wilt. Het uitrekken van spaties is juist een eigenschap van volledige uitlijning (justify). Hoe zou jij dan willen dat justify de breedte van het blok vult?
In jouw voorbeeld: Hoe moet justify weten dat de ruimte tussen "Sigs at work" en "Pick-up Lines" opgerekt wordt en niet de spaties tussen de woorden zelf?
Het zijn niet altijd 3 kolommen maar variabel. Ik weet dat justify hier niet voor bedoeld is maar het werkt bijna zoals ik wil, namelijk met underscores.Bosmonster schreef op 19 July 2003 @ 10:49:
justify is niet bedoeld voor 'uitlijnen', maar 'uitvullen'. Als je 3 kolommen hebt met data kun je het makkelijkste gewoon een tabel nemen, daar zijn ze voor bedoeld
[ Voor 24% gewijzigd door Juup op 19-07-2003 11:45 ]
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Gebruik gewoon netjes SPANnetjes ofzo. Daar zijn ze voor gemaakt.http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/text.html#propdef-text-align
Note. The actual justification algorithm used is user-agent and written language dependent.
Conforming user agents may interpret the value 'justify' as 'left' or 'right', depending on whether the element's default writing direction is left-to-right or right-to-left, respectively.
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info