Toon posts:

Ontvangst Portable TVtjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind ze wel geinig, die draagbare 2.2 tot 5 inch tvtjes. Maar ik vraag me dus af, hoe zit het nou met de ontvangst van die analoge antennes? Wat voor zenders zou ik bijv in Venlo kunnen ontvangen?

Heeft iemand hier ervaring mee?

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nederland 1, 2 en 3 he. De rest van de zenders gaat geloof ik via de kabel. Je kunt het zo nakijken door de kabel uit je normale TV te trekken en er eventueel een antenne op te zetten en dan zoeken naar zenders...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Met de antenne zoveel als dat er door de zendpaal Roermond wordt uitgezonden...

Je kan er natuurlijk ook je digitenne, satellietschotel, kabelTV etc op aansluiten...

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 11:09

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

digitenne werkt volgens mij nog niet in omgeving venlo. dus via analoge antenne alleen ned 1,2,3 als je geluk hebt. en waarschijnlijk ook wat duitse en belgische publieke omroepen.

rtl,sbs e..d zitten allemaal op satteliet en kan je dus niet ontvangen.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

De meeste portable TV's hebben ook een directe videoingang die je op een externe tuner kunt aansluiten (Bv. een videorecorder) waardoor je ook gewoon kabelsignaal kan kijken ipv via de ether.. Echter haalt dat wel een beetje het 'portable'-idee er van af..

M'n pa heeft ook zo'n dingetje en kijkt inderdaad prima de lokale omroep, ned 1, 2 en 3.

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Je moet alleen geen ondertitels willen lezen want dat is afgezien van het kleine scherm vaak niks vanwege de resolutie... (wanneer we het over een lcd-tv hebben dan)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2003 11:50 ]

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-08 01:40

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 11:49:
Je moet alleen geen ondertitels willen lezen want dat is afgezien van het kleine scherm vaak niks vanwege de resolutie... (wanneer we het over een lcd-tv hebben dan)
Nou, de normale Ned1,2 en 3 waren nog wel te doen om mijn Sega Game Gear met TV-tuner. Maar ik ben dan ook gezegend met goede ogen, I guess...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Pagina: 1