[XP] Knowledge Base, Hyper-Threading, BootVis

Pagina: 1
Acties:

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 19:35

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
http://www.microsoft.com/...nce/fastboot/default.mspx

Op de bovenstaande pagina kan je BootVis downloaden, deze wil ik draaien zodat ik nog sneller uit Stand By kan komen, maar nu staat er een note bij:
Resolves a compatibility issue when running on Intel Pentium 4 processors with Hyper-Threading Technology enabled.

Note: In order to correct a problem with Bootvis tracing on systems with Hyper-Threading Technology, a kernel hot fix is required. Refer to Knowledge Base article Q821581 for more details and to obtain the fix.
Ik heb dus een Hyper-Threading systeem en bootvist loopt ook vast nadat ik uit Stand By kom. Dus moet ik kijken in the Knowledge Base naar artikel Q821581.

Laat deze nou nergens te vinden zijn, zelfs zoeken op google levert alleen de bovenstaande link :?

Zijn ze bij Microsoft een beetje getroffen door het warme weer ofzo 8)7

Verwijderd

wat dacht je van windows update? daar staan die dingen vaak wel bij. SP1 geloof ik dat héél wat extra's in zaten. Of die hot fix is na SP1 gekomen.

In ieder geval: SP1 installeren, helpt veel.

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 19:35

Akerboom

Codito, ergo sum

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 00:22:
wat dacht je van windows update? daar staan die dingen vaak wel bij. SP1 geloof ik dat héél wat extra's in zaten. Of die hot fix is na SP1 gekomen.

In ieder geval: SP1 installeren, helpt veel.
Ja heb ik ook aan gedacht, maar hij zit niet bij SP1 en de losse updates van SP2 ook niet... (deze heb ik ook allemaal netjes geïnstalleerd)

En als dat wel was zou je door het intikken van z'n nummer heel wat results moeten krijgen in google, toch?

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

BramT

Rule #1

die fix waar Tormentor het over heeft is precies waar ik ook naar op zoek ben... kon het zo 123 ook niet vinden op de MS site.

Het is een bug in XP/SP1 *only* die je HT flink (kan) verneuken... (waar ik nu dus last van heb volgens mij...)

Ik blijf verder zoeken.... De patch moet van MS te downloaden zijn, maar google kan me op het moment ook even niet helpen... :(

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack