"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Je begrijpt het niet.Op dinsdag 28 november 2000 16:12 schreef HlpDsK het volgende:
Ehh, ik wil het wel vertellen maar de Adjes beschouwen dit als warez. (Een punt van discussie vooralsnog, maar toch)
Ik wil geen simlock verwijderen.
Ik wil weten hoe het werkt.
Wordt er hardwarematig geknutseld of is het software matig?
edit: typo
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Normaal wordt dit gedaan met een datakabel en een stukkie software.
Bij sommige telefoons (waaronder sommige 3210's moet der ook hardwarematig worden geknutseld.)
Aha software matig dus. bedankt.Op dinsdag 28 november 2000 16:22 schreef The-Force het volgende:
Simlock is softwarematig. Vandaar dat je ze met datakabel en software ook makkelijk kunt verwijderen.
Er wordt dan gewoon een hele serie codes door een pc geprobeerd net zolang totdat ie geaccepteerd wordt? Zijn er voor iedere gsm type vaste codes, of is elke gsm in bezit van een unieke unlock code?
Verwijderd
Bij Nokia maken ze bijvoorbeeld gebruik van een TDF-4-box (al ik mij niet vergis), deze zijn vrij kostbaar....:(
Dat is bij de telefoontjes waar geen datakabel oppast.
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Verwijderd
Is dat per type een vaste code en zoja, na het intikken is de gsm dus simlock vrijOp woensdag 29 november 2000 14:11 schreef Roel het volgende:
En bij sommige telefoons (lees: Goedkope) moet je een speciale code intikken.
Dit topic is al redelijk oud, op dit moment zijn de regels veranderd en zijn topics over unlocken niet meer toegestaan.Op donderdag 04 juli 2002 19:06 schreef TwenteTerror het volgende:
[..]
Is dat per type een vaste code en zoja, na het intikken is de gsm dus simlock vrij
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/19#19
Zie hier waarom
Dit topic is gesloten.
![]()