Norton antivirus op meerdere computers

Pagina: 1
Acties:

• Gabriel_Knight
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:04
Goedendag,

Weet iemand toevallig of het is toegestaan om norton antivirus 2003 op
meerdere computers te instaleren. In mijn geval, op zowel mijn laptop als
mijn pc?
(staat misschien in de voorwaarden van norton anti virus)

Ik heb symantec gemaild, maar krijg geen antwoord, dus vandaar dat ik de
vraag hier maar stel

rsnel

Verwijderd

Officieel mag het niet, per pc een licentie.

Verwijderd

volgens mij wel, je hebt die cd toch gekockt dus doe je er toch mee wat je wilt.Ik zou nie weten waarom dat niet mag.

Moete mij toch is vertellen waar dat het staat ivm die licentie per pc.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 23:28 ]

• Gabriel_Knight
De pro versie heeft een aantal extra's en is daardoor duurder.
Echter ik heb genoeg aan de gewone versie, en heb die extra rommel niet nodig
Bij de pro versie zitten wel 2 licenties (www.symantec.nl)

De gewone versie is iets goedkoper, heeft niet de pro rommel, maar zitten daar dan ook 2 licenties bij, net zoals bij de pro.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 juli 2003 @ 23:27:
volgens mij wel, je hebt die cd toch gekockt dus doe je er toch mee wat je wilt.Ik zou nie weten waarom dat niet mag.

Moete mij toch is vertellen waar dat het staat ivm die licentie per pc.
Ze hebben DRM niet voor niets ingevoerd....

Wou je soms ook zeggen dat je, als je één windows licentie koopt, dat je dan legaal windows op meerdere pc's kan zetten?

Verwijderd

1 CD zegt natuurlijk niks, het gaat om de licentie(s)... Als het een OEM-licentie is (dus geleverd is bij de hardware) mag het in principe alleen gebruikt worden bij dan OEM-produkt, op meerdere PC's mag volgens mij niet. Heb je er geen License-agreement bij gekregen (op papier of wellicht op de CD-rom)?

• Gabriel_Knight
Ik heb de software nog helemaal niet gekocht, maar vindt het vreemd dat bij de pro versie vermeld wordt dat het wel mag, en bij de gewone versie staat dat er niet bij. De pro versie heeft een aantal extra's (waar je dus iets meer voor betaald, logisch, maar der zit ook een 2e licentie bij (volgens website). Dus "gratis" een 2e licentie????

Verwijderd

Bij de pro zit kennelijk inderdaad een tweede licentie, dus sort of gratis.

Spam-mode: twee KAV licenties bij elkaar zijn goedkoper dan 1 NAV licentie, en doet het over het algemeen een stuk beter dan NAV qua detectie, en de support is ook beter/sneller.
(Geldt alleen als je hem hier in de winkel koopt(ongeveer €24), online kost ie € 38)

• Gabriel_Knight
KAV licenties?? Wat is KAV?

Verwijderd

kaspersky anti virus.

ik denk dat het niet mag, anders zou het er wel bij staan. anders even goed zoeken of je het ergens ziet

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Gabriel_Knight schreef op 18 July 2003 @ 23:41:
vindt het vreemd dat bij de pro versie vermeld wordt dat het wel mag, en bij de gewone versie staat dat er niet bij.
Als het er niet expliciet bij vermeld staat heeft een software pakket altijd een licentie voor 1 pc.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

juist, dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggen
Pagina: 1