Hi,
Ik zit met een vraag..
En ik heb nog nergens het antwoord kunnen vinden..
Als je een cd-image hebt.. ergens van. die iemand anders gemaakt heeft..
Als je'm dubbelklikt dan start ie op.. perfect zelfs..
Maar ga je'm daarna branden moet je het type cd opgeven.. Normal CD, VideoCD of General Protected CD, Playstation cd etc. etc.
Hoe kom ik er nou achter welke ik moet hebben?
Ik bedoel, als ik ut geval dubbelklik dan doetie het.. dan weet dat proggy toch hoe die gebrand moet worden? Hij weet tenslotte ook hoe ie'm uit moet voeren.
Maar ik heb al een aantal cd's vergalt omdat ik het verkeerde type gekozen had..
Kan iemand me iets wijzer maken hierover?
Overigens heeft clonecd ook die irritante opties dat je aan moet geven wat voor cd het is... Die gebruik ik alleen nooit dus geen idee of je daar ook cd's mee vergalt als je de verkeerde kiest.
Ik zit met een vraag..
En ik heb nog nergens het antwoord kunnen vinden..
Als je een cd-image hebt.. ergens van. die iemand anders gemaakt heeft..
Als je'm dubbelklikt dan start ie op.. perfect zelfs..
Maar ga je'm daarna branden moet je het type cd opgeven.. Normal CD, VideoCD of General Protected CD, Playstation cd etc. etc.
Hoe kom ik er nou achter welke ik moet hebben?
Ik bedoel, als ik ut geval dubbelklik dan doetie het.. dan weet dat proggy toch hoe die gebrand moet worden? Hij weet tenslotte ook hoe ie'm uit moet voeren.
Maar ik heb al een aantal cd's vergalt omdat ik het verkeerde type gekozen had..
Kan iemand me iets wijzer maken hierover?
Overigens heeft clonecd ook die irritante opties dat je aan moet geven wat voor cd het is... Die gebruik ik alleen nooit dus geen idee of je daar ook cd's mee vergalt als je de verkeerde kiest.