Toon posts:

Samsung SyncMaster 151s geen 32bit?

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Ik zit met het volgende probleem k heb al een tijd een TFT van samsung
nou kwam ik erpas achter dat ik het beeldscherm niet op 32bit kan zetten.
Ik heb verschillende drivers geinstalleerd geen verschil helaas.
Ik draai op Windows Xp pro.
Mijn huidige bitmap instellingen zijn 1024 bij 768 pixels 16bit.
Weten jullie wat de oorzaak hiervan is? (dus waarom ik mijn monitor niet op 1024 bij 768 pixels 32bit kan zetten)

Indien er meerdere systemspecs nodig zijn, kijk hieronder.

Alvast bedankt!!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zal toch ergens in de software een probleem zijn, monitor kan het iig wel gewoon aan.

Probeer de drivers van je videokaart eens helemaal te uninstalleren (detonator destroyer werkt daarbij ok) en daarna opnieuw te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
Zal het proberen Detonator destroyer? Waar is dat voor?

Zijn de nieuwste Detonator drivers ook overheen te instaleren voor mijn integrated gf4? of zal ik eerst me oude drivers moeten verwijderen? Zo niet moet ik weer heel een chipset paket downloaden van Nvidia :S

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 22:35 ]

Verwijderd

je kunt het ook hier mee proberen : nasty file remover

Ook voor ATI en creative drivers :)

Ja het is beter om eerst je oude driver helemaal te verwijderen. En dan vervolgens de laatste versie te installeren
hier vind je de laatste nvidia drivers en nog veel meer :P

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 22:38 ]

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Nou sowieso zijn er nog geen TFT's die echt 32 bit kleuren kunnen weergeven, dus echt veel zul niet missen. Misschien handig als je je vid kaart en de aansluiting er ook effe bij geeft.

Verwijderd

Topicstarter
Detonator destroyer werkt niet als ik het programma open is het lijstje met videokaarten leeg. Niets gevonden. Terwijl ik wel zeker mijn gf heb geinstalleerd. Ligt dat niet aan dat het integrated is?

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

al in je bios gekeken? misschien staat daar ook iets van 16 of 32 bit?

Niet?
[Specs]

Verwijderd

Topicstarter
Nee daar heb ik nog niet gekeken... Ik heb alleen mijn Videokaart op 32mb gezet ivp 128mb niet dat het veel uitmaakt? toch?
En nog een vraag voordat ik aan al deze zooi begin. Ik ben nogal goed in het verpesten van mijn systeem nu draait het perfect voor mij doen. Dus heeft het wel nut om 32bit te draaien?

Verwijderd

Ik heb dezelfde monitor en had het zelfde probleem. Gewoon de driver van je monitor opnieuw installeren van de driver-cd die je erbij hebt gekregen.

Verwijderd

(dom mode)

Daar dat de GF4MX, die je onboard hebt, in werkelijkheid een vermomde GF2MX is, (getest, GF2 drivers geforceerd, en het werkt), heeft windows niet héél per ongeluk zelf drivers geinstalleert, en heb jij niet héél per ongeluk drivers van je grafische kaart vergeten?

Driver van je monitor, OK, dat kan werken, kwestie van defecte INF file die de informatie over de mogelijkheiden van de monitor aangeeft, maar believe me, selecteer "plug and play monitor", en het werkt geheid.

Mijn advies:

Installeer gewoon vanaf http://www.nvidia.com de nieuwste detonator, dat zal al héél wat problemen uit de wereld moeten helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 00:14:
Ik heb dezelfde monitor en had het zelfde probleem. Gewoon de driver van je monitor opnieuw installeren van de driver-cd die je erbij hebt gekregen.
Dat heb ik dus ook geprobeerd maar als ik de drivers van de cd aan klik krijg ik een error code ookals ik ze van het internet download. diezelfde error code :S

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 July 2003 @ 00:21:
Daar dat de GF4MX, die je onboard hebt, in werkelijkheid een vermomde GF2MX is, (getest, GF2 drivers geforceerd, en het werkt), heeft windows niet héél per ongeluk zelf drivers geinstalleert, en heb jij niet héél per ongeluk drivers van je grafische kaart vergeten?
Worden dezelfde drivers niet gebruikt door alle GFs?

Verwijderd

Nieuwste N-Force drivers al gedownload? En dan opnieuw je monitor + detonator

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik vertrouw de N-force drivers niet al 2x problemen gehad waardoor ik mijn pc opnieuw moest instaleren. Ik hou gewoon de huidige versie die ik bij de mobo kreeg.

Verwijderd

Heb je de N-Force + VGA driver van de MSI site al geprobeerd?

http://www.msi.com.tw/pro...%20%20%20%20&NAME=MS-6570
Pagina: 1