"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ligt natuurlijk ook aan de kwaliteit van je voeding! Sommige voedingen kunnen 200W leveren binnen kleine spanningstoleranties, andere doen dat binnen toleranties van soms wel +/- 10% en in dat geval heb je dus véél sneller een probleem!
Heb je een A-merk kast met dito voeding dan is 't niet echt een probleem, maar als je een èchte Hop-Sing kast met Hang-Wang voeding hebt moet je uitkijken
Heb je een A-merk kast met dito voeding dan is 't niet echt een probleem, maar als je een èchte Hop-Sing kast met Hang-Wang voeding hebt moet je uitkijken
Een intel trekt minder stroom als een AMD CPU, in principe zou dat goed moeten werken met een 200w voeding
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Daarom en vanwege mijn ram dacht ik ook aan een p3.Op dinsdag 28 november 2000 16:26 schreef Metzie het volgende:
Een intel trekt minder stroom als een AMD CPU, in principe zou dat goed moeten werken met een 200w voeding
het merk is VTECH computers ltd
output: 200 watt max
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Volgens mij betaal je voor een PIII 700 of 733 + mobo meer dan een Ahtlon 800 + mobo (van vergelijkbare kwaliteit en zelfde features) + voeding of nieuwe kast.Op dinsdag 28 november 2000 15:59 schreef bombadil het volgende:
ik heb hier een kast met een 200 watt voeding. Ik heb er nog 192 mb pc100 geheugen bij (kingston en merkloos) en een voodoo3, cd rom+ brander en hdd.
Om de kosten beperkt te houden dacht ik om alleen de CPU en mobo te vervangen. Gaat dat lukken met die voeding?
ik zat zelf te denken aan een 100mhz pentium 3 750mhz ofzo
Misschien toch interessant eens naar AMD te kijken. Voedingen worden ook niet beter met de ouderdom ;-)
Ik begreep dat de Athlon nogal kieskeurig was kwa geheugen en dat gaat vast niet geod dan met mijn noname dimm(pc100) (ik neem aan dat die kingston(pc100) het wel zal doen). Emn met geheugen erbij wordt die thunderbird wel weer duurder.Op dinsdag 28 november 2000 16:49 schreef Tombasa het volgende:
Misschien toch interessant eens naar AMD te kijken. Voedingen worden ook niet beter met de ouderdom ;-)
Pagina: 1