Toon posts:

Wat voor fan op heatsink?

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo!

Ik ben nog maar een noob dus als ik iets doms vraag, neem me het dan niet kwalijk.
Anyway, Ik ben van plan binnekort een nieuwe koeler te kopen ivm het weer. Ik heb nu temperaturen van 65,5 met mijn 3,0ghz HT :(

Ik ben dus van plan een swifttech te kopen of een thermalright, nu is me opgevallen dat ze beide zonder fan worden geleverd. Nou vraag ik me dus af, wat voor fan moet er op? Volstaat een casefan of moeten die er JUIST op? Of zijn er speciale fans? Ik kan eerlijk gezegd nergens een CPU fan los vinden.

Dank

Ohja heb al in search gezocht maar blijkbaar ben ik de enige die dit niet weet :'(

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

een fan is een fan is een fan.
Een casefan is hetzelfde als een CPU Fan, het hangt er maar vanaf waar je m voor gebruikt.
Ik weet niet welk formaat fans op die blokjes past, maar je kan gewoon een fan van dat formaat kopen en erop zetten. Welk formaat dat is, staat vast wel in de specs. Fans zijn er van verschillende merken, welke je moet hebben hangt ervanaf wat je wilt. Stilte, goede koelprestatie of een gulden middenweg daartussen. Welke fans waarvoor vooral geschikt zijn is wel in de FAQ en met de search te vinden. Success!

Dit topic is gesloten.