Toon posts:

Gf4 Ti4600 tewarm ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu zo'n bijna een half jaar een gf4 Ti4600 dual ramdecs van creative.
sins ik die kaart heb krijg ik nare |:( lock ups, beeld vast geluid weg geen response of iets.

als ik zo op men kaart voel en vooral aan de achterzijde waar de koeler zit word die gewoon veel tewarm kan men vinger er haast nie oplegge.

zolang ik de cooler van men casemod op de videokaart richt heb ik stukken minder last van lock ups. of vrijwel geen.

zou zoiets kunne gebeuren :? kaart is nog niet eens zo oud en maak de cooler die erop zit regelmatig schoon anders krijg je een cooler met astma.
heb er niks geks mee uitgehaald of overgeclockt.

het maakt niet uit onder welke OS die draait heb zo'n beetje elke versie gehad maar blijft gewoon crashen

iemand enig idee :?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Koeling niet voldoende dus blijkbaar. Is de airflow in je kast eenbeetje in orde? Zo ja, dan heb je eigenlijk 2 mogelijkheden, zelf de koeling verbeteren (en op die manier ook de garantie verspelen), of garantie claimen (de koeling is op standaard snelheid immers niet voldoende), dan ben je je kaart wel zo een paar weken kwijt. Veel meer keuzes heb je niet.

Verwijderd

Topicstarter
airflow is wel ok heb in de zijkant 2 cooler en 2 aan de achterzijde die warme lucht eruit zuigen

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 18:24
Dat je het ding niet aan kunt raken is normaal, de mijne kan ik ook niet aanraken, ookal heeft het ding lompe koeling :).

Haal de koeler er anders eens af en plak er andere koelpasta onder.

tvw

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dan is het dus ook al einde garantie he, dat je het even weet :)

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
Ik heb deze http://www.zalman.co.kr/english/product/zm80a-hp.htm om m'n Asus ti4600 Ultra gehangen, geen geluid meer en koelt perfect :P

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ja ikzelf vind het erg moeilijk om te bepalen of iets te warm wordt, en welk onderdeel dan te warm wordt. Is het altijd bij hetzelfde spel, na hoeveel tijd gebeurt het. Dat soort dingen moet je in de gaten houden.
Ik kan me een spel herinneren waarbij mijn kaart ook altijd crashte, maar het bleek uiteindelijk aan het spel te liggen.
Ikzelf heb ook de zalman van de link op mijn kaart zitten, maar ook veel casefans dus nooit problemen met warmte.

Je zegt dat je hem niet kunt aanraken. Dan begint het toch wel heel warm te worden. Als het echt deze zomer met warmere temperaturen is gekomen dat er meer lockups zijn dan zou het aan warmte kunnen liggen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het vrijwel bij elke game,
vooral waneer die het zwaar krijgt of veel progamma's draaien of films kijk dan blijft die soms vast hangen maar toch het meeste bij games als ik de cooler van men casemod er niet opricht hangt men computer binne 20 min soms nog korter als ik een game speel
Pagina: 1