Toon posts:

*HELP* Ati Radeon 9700 PRO All-In-Wonder - > Lage prestaties

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe pc:
Pentium 4 - 3.0 Ghz - Hypertreading
Ati Radeon 9700 PRO All-In-Wonder
1024 intern geheugen
160 Gb Harde schijf
DVD reader - CD-ROM rewriter
DVD writer +/-
19 inch Samsing flatscreen monitor.

Wat is nu mijn probleem
Ik heb 3d Benchmark 2001 gedraaid en kwam met oude drivers op score van ongeveer 14.250, met nieuwe Ati drivers ca. 14.500 en met nieuwe Omega drivers 14.647. Heb het idee dat mijn systeem nu in de benchmark onder de maat scoort voor het type systeem wat ik heb.
Tevens draait mijn systeem niet optimaal. Momenteel valt het systeem spontaan uit en reboot hij. Tevens zijn er diverse games welke ik draai en bij elke game heb ik problemen. Of de game stopt ermee en ik kom weer in mijn desktop, of een 3D game loopt vast (echter niet in 3D omgeving maar normaal 2D scherm) of een game met filmpjes waarbij de filpjes gewoon draaien met het geluid steeds tussendoor wegvalt en terug komt, weer weg valt en terug kom etc.
Heb mijn systeem nu 3 weken en nog geen dag echt zorgeloos plezier van gehad.
CAN ANYONE HELP ME???????? Wordt er helemaal gek van! 8)7

Verwijderd

klinkt als voeding prob.

wat voor een voeding heb je?

edit:
Typo

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 21:25 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

In de VB-Faq staat wat je moet doen als je vermoed dat de 3D Mark score te laag is, bekijk dat dus. Er staan ook genoeg dingen die je kan doen om de rest van je problemen te proberen te verhelpen (die spontane reboots zijn idd vaak voedingsproblemen, kijk daar dus eerst naar). Kortom: eerst zelf aan de slag voordat je een topic opent :)

Dit topic is gesloten.