Toon posts:

3 Prob's in 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kent er nog een goed progje waarmee je tv kunt kijken op je pc als je een tv kaart hebt want die standaart software van pinneacle sux!?
-
weet iemand nog een canal+ decoder of decryptor?
-
kan het zijn dat rundll32.dll mijn pc laat vast lopen?
ik denk van wel want hij wordt telkens 2 x opgestart en dan start de pc zich opnieuw op of hij loopt gewoon vast?
help!!!
alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
iemand??

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hoe bedoel je hij word 2x opgestart

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Standaard software van pinneacle sucked niet. Je moet het gewoon alleen ff allemaal instellen. Neem eerst de moeite maar is om de gebruiksaanwijzing door te nemen en ga dan pas vragen.

Elke nitwit kan de zenders instellem imo

Verwijderd

Topicstarter
erm? DOH!
dat progje loopt heletijd vast van pineacle
en je kunt er niet eens goed beeld mee krijgen ook al doe je auto of manual afstemming
met 2x opstarten bedoel ik dat rundll32.dll 2x wordt gestart als ik dan geen crtl-alt-del doe om het *.dll weg te halen dan loopt hij vast

Verwijderd

Tip van TLN:

Installeer je Windows eens opnieuw. Dit komt je stabilitiet vast ten goede!

Verwijderd

Topicstarter
erm tja wat kan ik daar op zeggen?
alleen dat ik windows tot nu toe in 2 weken al 35 x opnieuw heb geinstalleerd, zou het misschien kunnen komen door een bug in de abit kt7 moederboard?

Verwijderd

Gooi die tv kaart in een ander slot. Volgens mij heb je een conflict. Nog scanners, webcams, capturing kaarten oid?

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:55
Op dinsdag 28 november 2000 15:54 schreef Shaolin het volgende:
wie kent er nog een goed progje waarmee je tv kunt kijken op je pc als je een tv kaart hebt want die standaart software van pinneacle sux!?
Ja dat vraag ik me ook af:) Ik had en heb het probleem dat ie niet automatisch de zenders in kan stellen. Zie ze wel als ie aan het scannen is maar er zijn geen zenders opgeslagen in de lijst. Moet alles handmatig doen en dat zuigt!

En als je beeldkwaliteit niet goed is kun je misschien even een andere kabel proberen....althans dat werkte voor mij:)

Handtekening

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb eigenlijk ook geen moeite met die pinnacle software (hijs wel es vastgeslagen, maar toen had ik 20 progs open, en zat ik op internet)

wat die rundll betreft, hij start normaal gesproken 2x de powermanagement, ik snap ook niet helemaal waarom ie dat doet, en ik zet 1 ervan dus altijd standaard uit met msconfig

ik weet niet wat er gebeurd als je alle 2 uitzet

maar de beste tip is toch wel: windows opnieuw installen 8-)

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Pagina: 1