Na ff flink de search te hebben gebruikt ben ik nog weinig wijzer.. omdat de topic's meestal niet up 2 date zijn..
heb overclockers.com uitgepluist enz... maar wil graag nog even de mening en ideeën van me mede tweakers
dus vandaar deze post....
ik wil wat nieuws kopen:
2.6c 800fsb
Epox 4pca3+
radeon 9800 pro 128mb
nu is mijn vraag, welke week kan ik het beste kiezen? is costa rica nog steeds een goed keuze??
volgens mij is week 20 nu wel een goede keuze.. als ik het zo bekijk?
4pca3+ een goede keuze.. is rev. 2.0 al uit ? of kan ik beter voor ander merk gaan ?? ben een die-hard epox fan
zo ja verteld dan waarom..... kom aub met feiten ben een die-hard epox fan!
ik vraag dit omdat ik kan uitzoeken bij een leverancier....tussen de processoren, maar wil zeker weten dat ik de beste er tussen weg haal vandaar.
krijg de kans niet elke dag
heb overclockers.com uitgepluist enz... maar wil graag nog even de mening en ideeën van me mede tweakers
dus vandaar deze post....
ik wil wat nieuws kopen:
2.6c 800fsb
Epox 4pca3+
radeon 9800 pro 128mb
nu is mijn vraag, welke week kan ik het beste kiezen? is costa rica nog steeds een goed keuze??
volgens mij is week 20 nu wel een goede keuze.. als ik het zo bekijk?
4pca3+ een goede keuze.. is rev. 2.0 al uit ? of kan ik beter voor ander merk gaan ?? ben een die-hard epox fan
zo ja verteld dan waarom..... kom aub met feiten ben een die-hard epox fan!
ik vraag dit omdat ik kan uitzoeken bij een leverancier....tussen de processoren, maar wil zeker weten dat ik de beste er tussen weg haal vandaar.
krijg de kans niet elke dag
[ Voor 5% gewijzigd door D3LTA op 18-07-2003 19:09 ]