Verwijderd
Ga naar http://www.jasc.com en download daar de evaluatie versie van PaintShopPro7
In dit grafische pakket zit de zogenaamde "animation shop", hier kun je allerlei effecten etc. over je plaatje gooien. (dus laten animeren)(8>
In dit grafische pakket zit de zogenaamde "animation shop", hier kun je allerlei effecten etc. over je plaatje gooien. (dus laten animeren)(8>
Een bewegend plaatje is meestal een animated gif
dat houd in dat je meerdere plaatjes acher elkaar plakt dit kan je doen met photosjop of paintsjop, zelf heb ik het voor op fotosjop
dat houd in dat je meerdere plaatjes acher elkaar plakt dit kan je doen met photosjop of paintsjop, zelf heb ik het voor op fotosjop
ik zit nu nog op me werk, maar thuis heb ik fotosop, weet je ook zo waar die functie ergens zit
Ik heb zelf het logo van IE rechtboven(de E)
Heb ik zelf veranderd, Maar dit was te simpel voor woorden.
Maar ik ga het proberen.
Maar ik ga het proberen.
Verwijderd
Bij Photoshop wordt het programma Imageready geleverd. Daarmee kun je ook je gifjes animeren...
ik heb die van mij (bietje k*t
) met PSP 6.0 gemaakt, allemaal afzonderlijke jpegjes, en die met Animation Shop (zit bij PSP in) aan elkaar geplakt met een witte flits ertussen 
edit:
whoopzz niet goed gekeken, had The_last_ninja al gezegd
whoopzz niet goed gekeken, had The_last_ninja al gezegd
Verwijderd
uhhm hoe bedoel je GoT Search ?
en Google he :)
En trouwens:

en Google he :)
En trouwens:

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2003 04:35 ]
LOL! Dat is een BMP, waarin de plaatje nog onder elkaar staanVerwijderd schreef op 28 november 2000 @ 17:20:
Ik heb zelf het logo van IE rechtboven(de E)
Maar ik ga het proberen.
probeer liever een gif te maken ja, met (zoals hier boven al gezegt) animation shop of net zo'n programma...
(mijn Icon is gemaakt met.... jawel hoor... animation shop...)
Probeer het?Good Fella schreef op 14 augustus 2003 @ 03:28:
kan het ook met movie maker?
Sorry, maar ik vind het niet echt een goede reden om een topic uit 2000 hier voor te kicken...
Kick was nutteloos daar dit prima met de search is op te lossen... Zie de reply van ranus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()