licht matrix / mega lcd scherm aan pc

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik weet niet precies waar deze hoort, indien hier niet hoop ik dat de modjes deze zullen verplaatsen

Ik zoek een computer aanstuurbare lichtkrant/matrix. Als het kan moet deze op een eenvoudige manier aan te sturen zij (compoort / parallel) en moet je er allemaal leuke dingen mee kunnen doen. Ik zoek dit ding al een tijdje maar kan niet vinden.

Ter verduidelijking bij winkels kom je wel eens een lichtkrant tegen. Zoiets zoek ik maar dat on the fly instelbaar mbv een pc.

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens op www.laupro.nl/ia , en dan bij de blinkin leds (oid), dat is nog een animo check.
Volgens mij is dat ongeveer hetgene wat jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
In eerste instantie alleen cijfers en later misschien ook letters, dus het zou ook met die nummerieke lcd modules kunnen (deze zijn to 10cm leverbaar d8 ik), maar deze hebben geen rs232 aansluiting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn zat lichtkranten op de markt met PC aansluiting. Al eens bij Conrad gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
HunterPro schreef op 18 July 2003 @ 22:35:
Er zijn zat lichtkranten op de markt met PC aansluiting. Al eens bij Conrad gekeken?
ja, geen resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nogal wiedes als het computersysteem in onderhoud zit en maandagmiddag pas weer open is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
HunterPro schreef op 18 July 2003 @ 22:52:
[...]

nogal wiedes als het computersysteem in onderhoud zit en maandagmiddag pas weer open is :P
ik heb een catalogus ;)

Staan alleen wat in die heel duur zijn met x aantal kleuren en waar zonder rs232

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
schop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
Ik heb nog niets kunnen vinden, er er nog andere ideeen ipv een lichtkrant dus een zo'n tankstation ding ofzo (die alleen cijfers kan weergeven??)

Pagina: 1