Ik heb momenteel een Q-tec 450W Gold ingebouwd zitten, maar vind die erg veel lawaai maken.
Ook heb ik nog een Enermax Whisper 350W liggen.
Nu heb ik eens gelezen dat een Geforce 4 Ti 4600 behoorlijk wat vermogen nodig heeft en dat het minimale dat je zou moeten hebben op de +3.3V & +5V tesamen minimaal 200W moet zijn.
Weet iemand of dit klopt, of dat ik ook met 185W voldoende heb? Ik ben iig niet van plan me GFX-kaart over te clocken.
Tevens zou ik graag willen weten of iemand weet wat momenteel een goeie stille voeding is. (met nadruk op stil) Deze moet wel over een redelijk vermogen beschikken.
MEM: 512 MB PC-2700
GFX: Geforce 4 Ti 4600 128 MB
Geluid: Soundblaster Audigy
HDD: Maxtor D740X-6L
DVD-speler + Brander (40speed)
Case: Lian-Li PC-65
Nextcool CPU, Chipset & GFX Waterblok
Nextcool Watertank (inclu Pomp)
Black Ice Radiator 2
Ook heb ik nog een Enermax Whisper 350W liggen.
Nu heb ik eens gelezen dat een Geforce 4 Ti 4600 behoorlijk wat vermogen nodig heeft en dat het minimale dat je zou moeten hebben op de +3.3V & +5V tesamen minimaal 200W moet zijn.
Weet iemand of dit klopt, of dat ik ook met 185W voldoende heb? Ik ben iig niet van plan me GFX-kaart over te clocken.
Tevens zou ik graag willen weten of iemand weet wat momenteel een goeie stille voeding is. (met nadruk op stil) Deze moet wel over een redelijk vermogen beschikken.
MEM: 512 MB PC-2700
GFX: Geforce 4 Ti 4600 128 MB
Geluid: Soundblaster Audigy
HDD: Maxtor D740X-6L
DVD-speler + Brander (40speed)
Case: Lian-Li PC-65
Nextcool CPU, Chipset & GFX Waterblok
Nextcool Watertank (inclu Pomp)
Black Ice Radiator 2