Ik snap het niet!
Mijn Celly II 566@850 is zonder load 24 graden celsius (prima!) maar met Seti (dus 100% load) gaat het meteen naar 60 graden?!?! Waarom?! <BR><BR>Koeler=coolermaster met pasta d'ertussen (maar dat helpt alleen in zoverre dat de temp. langzamer dan eerst naar de 60 gaat). MB=Asus P3B-F. Iemand een oplossing? Is fragtape goed?
Verwijderd
processor is idle--> kast is koel --> processor produceert hitte --> hitte blijft in kast hangen --> processor word warmer door kast temperatuur --> hetere cpu lucht blijft in kast hangen. enz...
Zorg dus voor een goede luchtcirculatie, dan blijft de processor/kast temp stabiel.
Zorg dus voor een goede luchtcirculatie, dan blijft de processor/kast temp stabiel.
Verwijderd
Ik zou zeggen koop een dragon orb 3 die is redelijk afgeschermd. Je zal dan al heel wat moeten doen op met je vingers aan de schoepen te komen, en blijf er de volgende keer gewoon met je tengels vanaf!!!!
Heb hier nog een chrome orb liggen je mag me altijd mailen op filip_gosselin@hotmail.com
Heb hier nog een chrome orb liggen je mag me altijd mailen op filip_gosselin@hotmail.com
moet dat nou?Op donderdag 13 september 2001 09:43 schreef Cordobasdi het volgende:
Ik zou zeggen koop een dragon orb 3 die is redelijk afgeschermd. Je zal dan al heel wat moeten doen op met je vingers aan de schoepen te komen, en blijf er de volgende keer gewoon met je tengels vanaf!!!!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hmm.. Beetje vriendelijker mag ook wel..Op donderdag 13 september 2001 09:43 schreef Cordobasdi het volgende:
Maareh, als je geen goede airflow in je kast hebt, dan maakt het dus niet uit wat voor (lucht)koeler je erop zet.. Temperatuur zal toch hoog eindigen..
Enneh, alstie toch stabiel blijft op 60 graden, dan boeit het eigenlijk niet zo..
Kerel, doe eens niet zo dom manOp donderdag 13 september 2001 09:43 schreef Cordobasdi het volgende:
Celly = slot 1 of socket 370
Chrome orb / dragon orb = koeler voor socket a
Dat gaat wel passen, met het nodige tweakwerk (vijlen, ijzerdraad, enz.) maarrrr voor een celly is dat dus nodig overkill. Zet er gewoon een cheap ass p3 koelertje op. Werkt waarschijnlijk beter dan wat je nu hebt.
ik zit hier met een chrome orb op een PIII hoor, klik maar op mijn specs, koelt nog goed ookOp donderdag 13 september 2001 10:32 schreef Sick_Nick het volgende:
[..]
Kerel, doe eens niet zo dom man
Celly = slot 1 of socket 370
Chrome orb / dragon orb = koeler voor socket a
Dat gaat wel passen, met het nodige tweakwerk (vijlen, ijzerdraad, enz.) maarrrr voor een celly is dat dus nodig overkill. Zet er gewoon een cheap ass p3 koelertje op. Werkt waarschijnlijk beter dan wat je nu hebt.
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
je kan zeggen wat je wil, maar ik vind wel dat je een ultieme tweaker bentOp donderdag 13 september 2001 17:12 schreef gamertothemax het volgende:
[..]
ik zit hier met een chrome orb op een PIII hoor, klik maar op mijn specs, koelt nog goed ook![]()
WINDOWS ME @ WINDOWS 2000
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1