Toon posts:

Sounblaster Live! 1024 en WinME ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje aan de tweakers die dit hebben mee gemaakt. Ik heb op de HCC dagen een geluidskaart gekocht Sound blaster live 1024 :9 ik heb hem geinstalleerd (in mijn pc) en alle software geinstalleerd en het geluid zit erin en toch blijft WinME doorzeiken als ik mijn computer opstart of herstart dat er een pci audio device of zoiets is gevonden en als ik dan de drivers van de cd via die manier wil pakken lukt dat ook niet :( en alles staat goed geinstalleerd }:O (geen van die rare uitroeptekens ofzo bij systeem> apparaatbeheer. Dus als iemand dit heeft mee gemaakt of weet wat ik moet doen dan hoor ik het graag.

Sir_psycho_sexy }:O

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:05

backupdevice

No Risk , Full Push

Probeer eens Live 3.0 voor 98. IK heb dit probleem ook gehad. Ik heb dit geprobeerd. De eerste keer werkte het wel, de tweede keer niet. Je kunt dan proberen de US drivers voor de kaart te installeren. Helaas kun je dan geen live ware draaien.

Als dit niet lukt moet je W2 draaien FF Liveware voor 2000 draaien en Directx 8.0 installeren en je hebt no problems. Verder kun je dan ook alle spellen draaien.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 14:33
Op www.soundblaster.com zijn core drivers te downloaden voor winME. Moet je even proberen. Is ook maar 6MB of zo, dus hoef je niet die hele liveware dingen mee te downen.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Met Liveware 3.0 for ME ( te downloaden via
http://www.soundblaster.com/liveware/ )lukte het bij mij wel. Duurt even voordat de circa 24 Mb binnen is, maar dan heb je ook wat

PS Heb nog geen kabel dat moge duidelijk zijn, maar ja, op het platteland wonen heeft ook weer zo z'n voordelen! ( Er schiet me er alleen zo 1-2-3 geen binnen)

• raptile
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

ik kan de laatste driver niet vinden hoor
voor win ME

sounblasterlive 1024

Spelfouten voorbehouden.

Verwijderd

Op dinsdag 28 november 2000 19:56 schreef raptile het volgende:
ik kan de laatste driver niet vinden hoor
voor win ME

sounblasterlive 1024
Aan de rechterkant vind je Live!Ware for Windows ME met daaronder een knopje download.
Duidelijker kan toch bijna niet, dacht ik zo.

• raptile
  • Laatst online: 16-02-2024

raptile

=[Loz Kampoz Fragging Force]=

Op dinsdag 28 november 2000 23:54 schreef Evolution het volgende:

[..]
Aan de rechterkant vind je Live!Ware for Windows ME met daaronder een knopje download.
Duidelijker kan toch bijna niet, dacht ik zo.
DUH!

Ik vraag toch alleen naar de drivers??? toch niet naar de hele rataplan ?:

Spelfouten voorbehouden.

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Ik zou zowieso de update downen.. wij hadden er ook problemen mee.. maar is allemaal opgelost..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Die live-ware 3.0 krijg ik nie geinstalleerd, na disc1 vraagt hij naar disc2 alleen je kunt op ok blijven klikken... pakt ie dus niet :(

Verwijderd

Als het goed is heb je 5 bestanden gedownload
lw3wme.exe en lw3wme.w02 t/m lw3wme.05

Ik heb deze 5 bestanden gekopieerd naar een lege dir en daar het bestand lw3wme.exe opgestart. Installatie liep hierna gesmeerd en probleemloos.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie hulp en hij klinkt beter :9 met die live!ware 3.0 alleen ik heb nog steeds het probleem dat WinME hem twee keer ziet alleen de tweede keer dan pakt hij de driver wel nu voor sound blaster live! value of series en dan geeft ie niet meer aan als ik mijn pc opstart of herstart dat hij pci audio device heeft gevonden maar bij systeem staat dus een uitroep teken bij die driver verder heb ik er geen last van maar toch het moet in orde zijn weet dus iemand wat ik hier tegen kan doen. O ja voor de zekerheid ik heb nog een onboard geluidskaart maar die staat uit geschakeld dus het lijkt me sterk.

Sir_psycho_sexy

Verwijderd

Ik had hetzelfde met ME, dus SE weer erop geknald. Alleen, ik krijg nog steeds weer in de systeemeigenschappen het mooie gele uitroeptekentje te zien.

PCI Multimedia Device. Ik heb hier ook een keer een thread over gehad en daar is als "oplossing" uitgekomen dat ik in de bios "PCI delayed transaction" moest disablen. Dit heb ik gedaan en inderdaad het was verdwenen. Ik denk dat het te maken heeft met onboard sound op je mobo. Maar zeker weten doe ik het niet.

;( ;(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand anders nog suggesties?? :?

• TricTrac
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Ik zou het niet weten.. Heb ook ME & Soundblaster Live! 1024 maar ik heb er nooit last van gehad...

Verwijderd

Topicstarter
iemand ander dan? ;(

Verwijderd

Topicstarter
ok ik vraag het nog een keer weet iemand hier nog een antwoord op???

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie reacties. :) Tweakers }:O forever!!!!! Alles werkt nu perfecto. :9~

Sir_psycho_sexy
Pagina: 1