Ik heb vandaag m'n nieuwe moederbordje gekregen, een EPoX 8RDA+ om precies te zijn. Deze is gebasseerd op de nForce 2 chipset. Nou heb ik alleen nogal wat problemen met m'n lan verbinding. Ik gebruik de on-board LAN controller van het moederbord, maar m'n lan verbinding is enorm traag. Als ik het I'net op ga (wat via m'n lan loopt duurt het eeuwen voordat ik een pagina op het scherm heb staan. Alleen het vreemde is dat hij het vlak na een frisse reboot wel goed doet, maar nadat ik een paar sites bezocht heb opeens niet meer.
Ik heb alle drivers geinstalleerd (nForce 2 Drivers 2.03) en de nieuwste BIOS voor 't bord geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds. Ik weet eigenlijk niet waar ik de oorzaak moet zoeken, bij de hardware of de software. Het lijkt me een software matig probleem, maar dat weet ik niet zeker. Zijn er hier meer mensen die dat probleem hebben? Overigens draai ik Windows XP Pro met SP1. Voor specs van 't systeem zie sig
.
Ik heb alle drivers geinstalleerd (nForce 2 Drivers 2.03) en de nieuwste BIOS voor 't bord geinstalleerd, maar hij doet het nog steeds. Ik weet eigenlijk niet waar ik de oorzaak moet zoeken, bij de hardware of de software. Het lijkt me een software matig probleem, maar dat weet ik niet zeker. Zijn er hier meer mensen die dat probleem hebben? Overigens draai ik Windows XP Pro met SP1. Voor specs van 't systeem zie sig