[Excel] Wil nummerieke punt en geen komma

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
Wanneer ik in excel getallen invoer via mijn nummeriek deel op het toetsenbord, dan wil ik ook de punt als scheidingsteken voor duzendtallen gebuirken. Echter wanneer ik de punt van het nummerieke deel invoer geeft Excel een komma weer. Heeft iemand een idee hoe ik gewoon een punt in wexcel kan krijgen zonder iedere keer cellen te hoeven aanpassen? Mijn toetsenbordinstellingen zijn Taal: Dutch en keyboard: US-international

http://specs.tweak.to/6635

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-04 16:52

samo

yo/wassup

nederlanders gebruiken . als scheidingstekens...
belgen gebruiken , als scheidingstekens...
dus zet je regional options misschien eens op belg en probeer nog eens...

edit:
maar aangezien je het niet als achter de comma wil gebruiken is dit geen oplossing...
ik zal even verder zoeken ik denk dat ik iets heb bewaard over hoe je zelf je toetsenbord layout kan aanpassen. Aan de hand daarvan kan je dus de . een ,key maken...
nogeenedit: kan het niet vinden... iemand anderS?

[ Voor 52% gewijzigd door samo op 18-07-2003 16:53 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Bartjo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 13:49
Waarom wil je de punt perse intypen? Je krijgt die punt ook zonder hem in te typen.

Gedachte: als je keyboard US-int is, dan zal de punt sowieso het decimaal scheidingsteken zijn. Misschien is er in die hoek iets te vinden?

Verwijderd

Je wil de punt dus als decimaal- en als duizendtal teken gebruiken? Ben bang dat dat niet gaat lukken.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
mijn cellen staan niet altijd standaard op getal, dan krijg ik niet de punt als ik hem niet intyp. Over je gedachte, die hadden we hier ook, maar dat bleek niets op te leveren.

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

Dat is het grote verschil tussen de Nederlandse en de Engelse versie van Excel.

• Montana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:45

Montana

Apple and X-H2 ..what else !

Bij office XP is dit in Excel gewoon in te stellen via de opties.
Zelfs afwijkend van de systeem instellingen.

Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount

Pagina: 1