Ik gebruik sinds gister het programma ObjectDock, het is eigenlijk gelijk aan Y'zdock, maar aangezien deze laatste vrijwel nergens meer te downloaden is vanwege het stoppen van de productie en een verbod van Apple om het verder te verspreiden moest ik het hiermee dus doen. (Zie ook deze link voor verdere uitleg waarom Y'zdock gestopt is) En eerlijk gezegd vind ik deze er ook beter uitzien, en het 'probleem' dat ik heb heeft Y'zdock ook, dus dat maakt niet uit.
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gehoord is de dock op 'Always on top' te zetten en dat zorgt er inderdaad voor dat de dock niet verdwijnt, maar ik heb liever geen dingen die altijd in beeld blijven. Het lijkt me wel mogelijk, aangezien andere icoontjes op het desktop zelf ook niet verdwijnen als je op Bureablad weergeven drukt.
Naast 'Always on top' heb je in het menu ook 'Always on bottom' wat dus niet het gewenste resultaat heeft, maar ook een optie 'Normal Window Z-Ordering', geen idee wat het is, maar doet ook niet wat ik wil.
Even kort samengevat mijn vraag: Is het mogelijk om te voorkomen dat ObjectDock verdwijnt als je op 'Bureablad weergeven' drukt, zonder dat je het programma op 'Always on top' hoeft te zetten? Zo ja, hoe?
Resterende informatie:
• Windows XP, Service Pack 1
• ObjectDock 0.70
• Always on bottom
• Screenshots genomen op 800x600, normaal 1280x1024
De enige oplossing die ik tot nu toe heb gehoord is de dock op 'Always on top' te zetten en dat zorgt er inderdaad voor dat de dock niet verdwijnt, maar ik heb liever geen dingen die altijd in beeld blijven. Het lijkt me wel mogelijk, aangezien andere icoontjes op het desktop zelf ook niet verdwijnen als je op Bureablad weergeven drukt.
Naast 'Always on top' heb je in het menu ook 'Always on bottom' wat dus niet het gewenste resultaat heeft, maar ook een optie 'Normal Window Z-Ordering', geen idee wat het is, maar doet ook niet wat ik wil.
Even kort samengevat mijn vraag: Is het mogelijk om te voorkomen dat ObjectDock verdwijnt als je op 'Bureablad weergeven' drukt, zonder dat je het programma op 'Always on top' hoeft te zetten? Zo ja, hoe?
Resterende informatie:
• Windows XP, Service Pack 1
• ObjectDock 0.70
• Always on bottom
• Screenshots genomen op 800x600, normaal 1280x1024
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 18-07-2003 16:40 ]
The devil is in the details.