IMO een erg vreemd probleem...
Ik heb op mijn XP Prof laptop namelijk mijn eigen account en daar wil ik een account voor gasten bij hebben...
Mooi denk je, Gast-account aan en klaar... Maar NEE, mooi niet!
Als je probeert in te loggen als Gast duurt het ongeveer een half uur voordat eindelijk al je dingen onderin de Systray opgestart zijn, terwijl die binnen 10 seconden staan onder mijn eigen (Administrator)-account!
Okay, Gast-account, misschien is dat buggy... Dus ik maak een ander account met Beperkte rechten.. Doet die het? Nee, ook die doet het niet...
Start langzaam op en vervolgens is de rest ook allemaal traag...
Zodra ik de rechten naar Administrator zet van dat account is alles weer goed
Iemand ooit van dit probleem gehoord? De search iig niet
Waarom heeft XP overigens in zijn gpedit.msc wel Hoofdgebruikers etc, maar kun je zo'n account niet aanmaken?
En er zit (nog) geen SP1(a) op... Dat wil somehow namelijk niet installeren :X:
"Setup van Service Pack 1 - fout"
"Setp van Service Pack 1 is geannuleerd"
Terwijl ik nergens op Annuleren klik?!?!
Ik heb op mijn XP Prof laptop namelijk mijn eigen account en daar wil ik een account voor gasten bij hebben...
Mooi denk je, Gast-account aan en klaar... Maar NEE, mooi niet!
Als je probeert in te loggen als Gast duurt het ongeveer een half uur voordat eindelijk al je dingen onderin de Systray opgestart zijn, terwijl die binnen 10 seconden staan onder mijn eigen (Administrator)-account!
Okay, Gast-account, misschien is dat buggy... Dus ik maak een ander account met Beperkte rechten.. Doet die het? Nee, ook die doet het niet...
Start langzaam op en vervolgens is de rest ook allemaal traag...
Zodra ik de rechten naar Administrator zet van dat account is alles weer goed
Iemand ooit van dit probleem gehoord? De search iig niet
Waarom heeft XP overigens in zijn gpedit.msc wel Hoofdgebruikers etc, maar kun je zo'n account niet aanmaken?
En er zit (nog) geen SP1(a) op... Dat wil somehow namelijk niet installeren :X:
"Setup van Service Pack 1 - fout"
"Setp van Service Pack 1 is geannuleerd"
Terwijl ik nergens op Annuleren klik?!?!