Toon posts:

Een klein probleempje bij serverinstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallow,
Ik heb een van mijn computer een ftp server gemaakt doormiddel van het programma war ftp.
Ik heb daar een gebruiker aangemaakt maar die krijgt toegang tot heel mijn computer. Kan ik diegene ook alleen toegang geven tot bepaalde mappen.
Zelfde als je bij een netwerk kan doen.

Mzzls crazytoyke

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

Natuurlijk kan dat..
misschien een ideetje om de handleiding te lezen?
EN als je er dan nog niet uitkomt geef dan in iedergeval wat instellingen door.. anders valt er niet echt te troubleshooten wat je fout doet he....

Maar eerst maar's beginnen met de handleiding lezen

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:20
Ga naar properties, dan naar security, vervolgens naar Edit user.
Klik op de user waar je de rechten van wilt aanpassen, vervolgens tabblad fileaccess. Hier kun je gebruikers hun rechten geven in welke directory ze mogen kijken en welke niet. Geef dan gewoon de directory aan waar ze wel in mogen kijken of de harde schrijf(-f ven) waar ze niet mogen kijken en geef ze daar geen toegang tot (DENY aanvinken)

[EDIT]
Het programma verwijst voor zichzelf. Ik had er welgeteld 1 minuut voor nodig om het programma te vinden, uit te pakken, te runnen en de optie te zoeken: zo lastig is het nou ook weer niet...

[ Voor 20% gewijzigd door Robkazoe op 18-07-2003 16:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt bedankt maar ik krijg nu het volgende probleem de map waar mensen wel in kunnen kan niet worden gedownload worden naar hun eigen computer ze krijgen wel toegang tot de files die erin staan wie weet wat ik voor instelling ik daarbij moet doen

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 16:24:
Het is me gelukt bedankt maar ik krijg nu het volgende probleem de map waar mensen wel in kunnen kan niet worden gedownload worden naar hun eigen computer ze krijgen wel toegang tot de files die erin staan wie weet wat ik voor instelling ik daarbij moet doen
Dan moet je ze rechten geven om te downloaden :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Ga je eerst maar eens verdiepen in de software.
Volgens mij heb je nog geen handleiding of wat gelezen en een beetje eigen inzet kan geen kwaad. GoT is er niet om voor elke setting je vraag maar te dumpen.
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

De help van de software zelf is meestal voldoende om je met dit soort basics van een ftp server op weg te helpen.
Dus ik zou zeggen : "Druk op F1 en lees" ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.