"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
- Live-beelden: het Wired-artikel is een achtergrondartikeltje over hoe live-streamen nu eigenlijk werkt en wat er allemaal mogelijk is (beperkte bandbreedte, cachen van streams, internet-tv, wifi). Dat kan best interessant zijn voor iemand die in die materie geïnteresseerd is (en dat jij daar blijkbaar toevallig niet in geïnteresseerd bent doet daar niets aan af
).
- Netcraft: deze jongens geven periodiek een onderzoek uit, waarin de hele webservermarkt onder de loep wordt genomen. Daaruit rollen logischerwijs een paar conclusies, en de belangrijkste daarvan neem je op in je artikel. Dat sommige dingen niet verrassend zijn is een ander verhaal, maar een bevestiging van iets wat waar is kan ook best nieuws zijn...
Over het algemeen wordt er op de FP behoorlijk kritisch naar nieuws gekeken - we schrijven niet klakkeloos jubelende pressreleases over en niet ieder onderzoek van buurman X van tweehoog achter mag op een FP-bericht rekenen
. Wel bestaat er trouwens ook nog iets als komkommertijd, maar bovenstaande berichten zouden in ieder ander seizoen net zo goed op de FP terecht zijn gekomen.
- Netcraft: deze jongens geven periodiek een onderzoek uit, waarin de hele webservermarkt onder de loep wordt genomen. Daaruit rollen logischerwijs een paar conclusies, en de belangrijkste daarvan neem je op in je artikel. Dat sommige dingen niet verrassend zijn is een ander verhaal, maar een bevestiging van iets wat waar is kan ook best nieuws zijn...
Over het algemeen wordt er op de FP behoorlijk kritisch naar nieuws gekeken - we schrijven niet klakkeloos jubelende pressreleases over en niet ieder onderzoek van buurman X van tweehoog achter mag op een FP-bericht rekenen
Waarom is dit volgens jou geen nieuws dan? Vooral dat laatste nieuws is gewoon opvallend omdat Windows Server 2003 net drie maanden uit is. Als het dan al zoveel gebruikt wordt is dat gewoon nieuws. Sowieso worden de Netcraft-surveys iedere zoveel maanden op de FP gezet, dus waarom daar nu een uitzondering voor gemaakt zou worden weet ik niet. Dat eerste nieuwsje heb ik nog niet gelezen dus daar weet ik niets van af
.
Wat ik wel weet is dat de FP voor een enorm publiek interessant moet zijn en dus moeten er ook veel verschillende soorten nieuws op terug te vinden zijn. Misschien vind jij deze soort nieuws niet interessant, anderen zeker wel. Zoiets zal ook omgekeerd plaatsvinden
. Daar komt trouwens nog wel bij dat het vakantie is/wordt en dat er dan minder hoogstaand nieuws is te vinden waardoor er ook tijd is voor wat luchtigere en eenvoudigere nieuwsjes.
Je bent trouwens op de hoogte van het bestaan van de mogelijkeheid om zelf niets in te sturen? Zo nee, die kun je hier vinden. Submit je eigen nieuws en wie weet vind je het terug op de FP.
Wat ik wel weet is dat de FP voor een enorm publiek interessant moet zijn en dus moeten er ook veel verschillende soorten nieuws op terug te vinden zijn. Misschien vind jij deze soort nieuws niet interessant, anderen zeker wel. Zoiets zal ook omgekeerd plaatsvinden
Je bent trouwens op de hoogte van het bestaan van de mogelijkeheid om zelf niets in te sturen? Zo nee, die kun je hier vinden. Submit je eigen nieuws en wie weet vind je het terug op de FP.
De titel laat zien dat het gewoon om de stijging gaat, niet om t geweldige aandeel (dat naar mijn mening niet eens zo heel speciaal is)Harm schreef op 18 juli 2003 @ 15:56:
Waarom is dit volgens jou geen nieuws dan? Vooral dat laatste nieuws is gewoon opvallend omdat Windows Server 2003 net drie maanden uit is.
Gelukkig niet nee.Kjev schreef op 18 juli 2003 @ 15:56:
Over het algemeen wordt er op de FP behoorlijk kritisch naar nieuws gekeken - we schrijven niet klakkeloos jubelende pressreleases over en niet ieder onderzoek van buurman X van tweehoog achter mag op een FP-bericht rekenen.
Maar de titel van het bericht trekt denk ik niet de intresse van gebruikers die er meer van willen weten, de titel impliceerd meer een "kijk eens wat een geweldige nummertjes" verhaal.
Als de titel anders was kan ik me voorstellen dat je zegt dat er mensen intresse in de techniek hebben, maar nu denk ik dat je deze mensen mist.
(al klikte ik er natuurlijk wel op
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Wat een onzin om de waarde van een nieuwsbericht af te rekenen op de titel zeg.
Professioneel Hyves-weigeraar
Als een nieuwsbericht me niet boeit lees ik hem niet, zou ook een goed advies voor jou kunnen zijn. Als je alleen nieuws zo posten wat íedereen interessant zou vinden kan je t.net net zo goed opheffen (wat boeit het linux fans nou dat microsoft een nieuwe windows versie uitheeft, en wat boeit het de intel fans nou dat AMD een nieuwe serverproc heeft, of wat boeit het een belg nou dat in Nederland dit en dat is ontwikkeld....)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Pagina: 1