Zit ik lekker met mijn vriendin een filmpje te kijken en na 10 minuten valt zomaar het geluid uit. Ik "mhhh..." start mediaplayer opnieuw zet de tijd vlak voor het punt waar het geluid uit viel en de film gaat verder...
10 minuten later "stilte..." ik begin al geirriteerd te raken, herstart mediaplayer en de film gaat weer verder, voor 10 minuten.
Daarna bsplayer gepakt, film aangezet tijd goed gezet en ja hoor na 10 minuten *stilte*
Ik heb dit probleem bij 2 films, oude films pakt hij wel goed?!
Wat kan het probleem zijn? Het is niet een brak punt in de film, want als ik te tijd gewoon 30seconden voor het punt waar het geluid uitviel zet, speelt ie voor 10 minuten vrolijk verder.
Heb met Gspot de film gechecked en die vind alles in orde, goede codecs ed geinstalled.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Draai windows xp sp1, divx 5.03 codec geinstalled.
10 minuten later "stilte..." ik begin al geirriteerd te raken, herstart mediaplayer en de film gaat weer verder, voor 10 minuten.
Daarna bsplayer gepakt, film aangezet tijd goed gezet en ja hoor na 10 minuten *stilte*
Ik heb dit probleem bij 2 films, oude films pakt hij wel goed?!
Wat kan het probleem zijn? Het is niet een brak punt in de film, want als ik te tijd gewoon 30seconden voor het punt waar het geluid uitviel zet, speelt ie voor 10 minuten vrolijk verder.
Heb met Gspot de film gechecked en die vind alles in orde, goede codecs ed geinstalled.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Draai windows xp sp1, divx 5.03 codec geinstalled.