ik zie ik zie wat jij niet ziet
of een trial
[ Voor 8% gewijzigd door icecreamfarmer op 18-07-2003 14:40 ]
maar zou het ook lukken met de trial van nero want ik heb echt geen flauw idee waar ik in de buurt (tilburg) die cd s moet halen
Verwijderd
Blijkbaar geen Nero, maar vast en zeker wel Roxio Easy CD Creator 5.
Ik raad Nero aan. 720mb met Nero overburnen op een 700mb disc gaat niet altijd goed en of die 90 min op je teac worden ondersteund is maar de vraag.
Dat moet je idd uitzoeken op de site van Teac, aangezien de drive standaard 700 MB ondersteunt. Misschien dat het flashen van de laatste firmware dit mogelijk maakt.Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 15:07:
[...] en of die 90 min op je teac worden ondersteund is maar de vraag.
[ Voor 8% gewijzigd door vandenberg op 18-07-2003 15:21 ]
er zat geen software bij ook geen cd creator 5 want ik (mijn ouders) heb een vaio gekocht
via sisoft wist ik dat er een teac in zit hij is een jaar oud dus ik denk dat ie em ondersteunt
en ik ben niet zon voorstander van flashen 1 keer fout en kan nieuw brander kopen
[ Voor 14% gewijzigd door icecreamfarmer op 18-07-2003 15:21 ]
[ Voor 43% gewijzigd door Elektronicanet op 18-07-2003 15:24 ]
Nederlander in België
zeg heeft die maffe pc zaak bij 'tatio' geen 90min ceedee, en daynabite? of nog erger... vobis?icecreamfarmer schreef op 18 July 2003 @ 14:52:
ja voor die 4 dingen
maar zou het ook lukken met de trial van nero want ik heb echt geen flauw idee waar ik in de buurt (tilburg) die cd s moet halen
Welk?
Verwijderd
Ik bedoel dat overburnen goed gaat met 705, 710, 715mb, maar met 720 wordt het tricky.icecreamfarmer schreef op 18 juli 2003 @ 15:20:
wat bedoel je nou eerst raad je nero aan en daarna zeg je dat het niet goed gaat?
Je kan het proberen door met Nero CDSpeed de overburn test te doen (dus wel met de cd die je wil gebruiken, de test is enkel een simulatie). Weet je het meteen (werkt wel niet met alle branders, de meeste geven evenwel mooi een "fout" als de laser "van de plaat valt" en dan weet je meteen het einde. Dit kan zelfs verschillen van cd tot cd.
[mierenneukmodus]
Icecreamfarmer: ooit van leestekens gehoord?
[/mierenneukmodus]
[ Voor 3% gewijzigd door Angels2 op 18-07-2003 19:13 ]
er mag een slotje op
Mijn AOpen brander deed dat vloeiend hoor... Met Nero ook nogIk bedoel dat overburnen goed gaat met 705, 710, 715mb, maar met 720 wordt het tricky.
En als je een gratis wil (is wel trial dan):
Nero
FireBurner
Er zijn meerdere wegen, die naar Rome leiden...
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 19-07-2003 21:09 ]